طرح‌های گردشگری سدها سریع‌تر اجرایی شود

به گزارش جهان صنعت نیوز:  «قاسم تقی‌زاده خامسی»  امروز پنجشنبه در پنجاه و یکمین نشست مدیران ارشد بخش آب کشور که به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد، افزود: نمایشگاهی در آینده نزدیک برای ارائه پروژه های فراخوان داده شده با محوریت فرصت های سرمایه گذاری در طرح های آبی برای گردشگری برگزار خواهد شد و شرکتهای آب منطقه ای به معرفی طرح‌های واگذار شده جهت گردشگری و همچنین معرفی ظرفیت‌های خود خواهند پرداخت.

در ادامه این جلسه مدیران عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای به معرفی طرح‌های آبی قابل سرمایه‌گذاری برای گردشگری آبی پرداختند و همچنین چالش‌ها و موانع موجود برای اجرای طرح‌های گردشگری آبی را مطرح کردند.

بخش اول این نشست به موضوعات مربوط به بخش حفاظت و بهره برداری همچون اعتبارات سیلاب و مهندسی و مدیریت رودخانه‌ها اختصاص داشت که ابتدا جهانگیر حبیبی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت مدیریت منابع آب ایران توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد، همچنین غزال جعفری مدیرکل دفتر مهندسی رودخانه ها به تشریح دستورالعمل نحوه بهره برداری از مصالح رودخانه‌ای و گزارش هزینه کرد اعتبارات مهندسی رودخانه ها پرداخت.

در این نشست «محمد حاج رسولیها»  مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، به تشریح اهداف این گزارش به طور مشروح پرداخت و سپس هر یک از مدیران عامل گزارش عملکرد خود را ارائه کردند.

قاسم تقی زاده خامسی و محمد حاج رسولیها، بر لزوم تعامل هرچه بیشتر شرکت‌های آب منطقه‌ای با نمایندگان شورای اسلامی تاکید کردند و مقرر شد شرکت های آب منطقه ای پس از برگزاری نشست هایی با نمایندگان گزارش عملکرد خود را در این زمینه ارائه دهند.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 113695
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا