ضرب‌الاجل یک روزه به اپراتورها برای بهبود کیفیت اینترنت

به گزارش جهان صنعت نیوز:  از هفته گذشته و با ورود ویروس کرونا به کشور، مدارس و دانشگاه‌ها به حالت تعطیل درآمد، برای برخی کارمندان پروسه دورکاری تعریف شد و همین مسئله استفاده از اینترنت را چندین برابر کرد.


تا آنجا که «حسین فلاح جوشقانی» رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از افزایش ۴۰درصدی استفاده کاربران از اینترنت خبر داد.

او افزود: به واسطه شیوع بیماری کرونا، مردم در خانه مانده‌اند و به همین دلیل استفاده از اینترنت افزایش پیدا کرده است. همین مساله باعث شده تا پهنای باند اپراتورها اشباع شود و کیفیت ارائه خدمات آن‌ها کاهش پیدا کند.

معاون وزیر ارتباطات گفت: پس از اعلام شکایت‌هایی که در این خصوص از سوی کاربران انجام شده است، به اپراتورهای همراه خصوصا همراه اول، شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت مخابرات ایران و اپراتورهای ثابت دستور دادیم این موضوع را بررسی و مشکل کمبود ظرفیت را حداکثر تا فردا شب رفع کنند. 

‌شیوع کرونا در کشور اگر چه به قرنطینه شهرها منجر نشده اما دولت با موافق با مرخصی ها و تعریف دورکاری برای برخی کارمندان موافقت کرده تا پیک بیماری که به گفته وزیر بهداشت دو هفته آینده خواهد بود با کمترین صدمه پشت سر گذاشته شود. 

 

اخبار برگزیدهدانش و فناوری
شناسه : 91559
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا