شهرداری تهران و ادارات دولتی‌، بزرگترین بدهکاران شرکت برق

به گزارش جهان صنعت نیوز:   حسین صبوری مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران امروز در نشستی خبری در پاسخ به سوالی درباره اینکه بیشترین مصرف برق تهران در کدام نقاط و بخش‌ها اتفاق می‌افتد؟ گفت: آمار دقیقی به لحاظ منطقه‌ای در این حوزه وجود ندارد چرا که در هر منطقه مشترکین خانگی و صنعتی و تجاری متفاوتی وجود دارد اما به طور کلی ۴۱ درصد برق مصرفی تهران توسط بخش خانگی استفاده می‌شود و تلاش داریم تا با مدیریت در این حوزه به پیک مصرف برق در ایام گرم سال کمک کنیم البته این به معنای عدم مصرف نیست بلکه از مشترکین می‌خواهیم ساعت مصرف تجهیزات پرمصرف را تغییر داده و در پیک ساعات مصرف برق در روز از آن استفاده نکنند.

وی در پاسخ به سوال دیگر مهر درباره میزان تلفات برق تهران اظهار داشت: خوشبختانه شرکت توزیع برق تهران کمترین میزان تلفات در کشور را دارد و این رقم تلفات در سال ۹۲، ۹.۲ بود که طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال جاری به ۶.۲ درصد می رسیم.

این مقام مسئول در پاسخ به سوال دیگر  درباره میزان مطالبات این شرکت از مشترکین تهرانی نیز پاسخ داد: میزان مطالبات ما از مجموعه مشترکین ۴۰۰ میلیارد تومان است که بیشترین سهم مربوط به شهرداری تهران و ادارات دولتی می‌شود. البته ۸۵ درصد مشترکین تهران رقم قبض ماهانه ای کمتر از ۶۰ هزار تومان دارند که نشان می‌دهند اکثریت تهرانی‌ها در الگوی مصرف استاندارد به استفاده از برق می‌پردازند.

 

اخبار برگزیده
شناسه : 119699
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا