شخصا برنامه‌های کسب سهمیه و آمادگی برای المپیک را پیگیری می‌کنم

جهان صنعت نیوز: در این نشست مسعود سلطانی فر با تبریک موفقیت‌های اخیر ورزش ایران گفت : قهرمانی کشتی گیران امید ما در مسابقات جهانی بسیار دلگرم کننده بود، همچنین ووشوکاران ایران  در مسابقات جهانی این رشته در چین کار بزرگی کردند و کسب مقام در خانه چینی‌ها برای ورزش کشور ارزشمند است.

وزیر ورزش و جوانان مدال های متعدد قایقرانان در مسابقات آسیایی را نشانگر پیشرفت و موفقیت این رشته دانست  و گفت : درخشش قایقرانان ایرانی در رده های مردان و زنان و کسب مدال های آسیایی برای ما ارزشمند بود.

وی راهیابی تیم ملی فوتبال ساحلی به فینال مسابقات قاره‌ای را مهم دانست و گفت: قرار گرفتن در فینال این  رقابت‌ها موضوع مهمی است و امیدوارم بتوانند مقابل اسپانیا بازی خوبی ارائه کنند و در هرصورت پیروزهای اخیر کشتی گیران، ووشوکاران و قهرمانان قایقرانی و تیم ملی ساحلی در مسابقات جهانی و آسیایی موجب شادی مردم و ارتقا غرور ملی شد.

وزیر ورزش و جوانان از تحریم های ظالمانه و ناعادلانه امریکا علیه مردم ایران یاد کرد و گفت: دشمن امید مردم را هدف گرفته است و ورزش و موفقیت قهرمانان ملی سهم مهمی در نشاط جامعه دارند و برای همین تمام برنامه های کسب سهمیه و آمادگی برای المپیک فدراسیون ها را شخصا پیگیری میکنم و با تلاش بسیار با وجود تحریم های ظالمانه امریکا  مشکلی در تامین مالی برنامه‌های آماده سازی المپیکی‌ها و کسب سهمیه نداریم.

سلطانی‌فر در  پایان از هماهنگی خوب کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برای نتیجه گیری مطلوب در بازی‌های المپیک یاد کرد و گفت : در ستاد هماهنگی بازیهای المپیک و پارالمپیک تمام فدراسیون های المپیکی مرتبا رصد می‌شوند و هدفگذاری همه مدیران ورزش موفقیت ورزش کشور و شادکامی مردم ایران است.

اخبار برگزیدهورزشی
شناسه : 59639
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا