سیلاب، برق ۳۷ روستا و آب ۲۳ روستای لرستان را قطع کرد

به گزارش جهان صنعت نیوز: «میثم جعفرزاده» افزود: بیش از ۱۲۰‌ تیم عملیاتی در منطقه از شب گذشته در حال رفع عیب هستند.وی ادامه داد: مصرف برق برای گرمایش با توجه به قطعی گاز در شهر معمولان در اثر سیلاب ، افزایش یافته که امیداست با کمک مردم  در این شهر معمولان برای مدیریت مصرف، قطع برق در شهر رخ ندهد.


مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو افزود: یکی از فیدرهای ۲۰ کیلوولت در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز بر اثر بارش و تند باد از مدار خارج شده و ۱۰۰ روستا در حال حاضر بی‌برق است.

جعفرزاده  تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود با تلاش مستمر تیم‌های عملیاتی، تا عصر امروز فیدر مذکور در کهگیلویه و بویراحمد برق‌دار شود.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو افزود: میانگین بارش‌ها تا ساعت ۶:۳۰ دقیقه امروز ۱۰۴ میلی‌متر گزارش شده که بیشترین بارش با ۱۴۵ میلی‌متر در نورآباد و کمترین بارش با ۷۰ میلی‌متر در پلدختر ثبت شده است.

وی ادامه داد: طی ۳۸ ساعت گذشته متوسط بارش‌های استان ۹۴.۷ میلی‌متر بوده است.

جعفرزاده افزود: بارش‌ها تا پایان وقت امروز ادامه دارد و بر همین اساس از مردم استان درخواست می شود با توجه به حجم بالای بارش‌های رگباری و افزایش دبی رودخانه‌ها به هیچ عنوان در حاشیه رودخانه‌ها بخصوص قسمت‌های عبوری درون شهرها توقف نکنند.

 

اخبار برگزیده
شناسه : 91147
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا