سهام عدالت به مدت ۵ سال در اختیار مردم قرار می‌گیرد

به گزارش جهان صنعت نیوز به نقل از تسنیم:  حمیدرضا فولادگر درباره سرنوشت لایحه آزادسازی سهام عدالت گفت: اگرچه گزارش کمیسیون درباره سرنوشت لایحه آزادسازی سهام عدالت آماده است، اما از آنجایی که مجمع تشخیص مصلحت بر اساس سیاست های کلی نظام درباره این لایحه نظام نقطه نظراتی داشت، در حال حاضر نکات مد نظر مجمع در جریان بررسی قرار گرفته است.


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در تلاش است پیش از بررسی لایحه آزادسازی سهام عدالت در صحن علنی نکات مدنظر مجمع تشخیص مصلحت نظام را بررسی و اعمال کند.

وی اظهار کرد: اگرچه رئیس سازمان خصوصی سازی معتقد است سهام عدالت تا پایان آبان ماه اجرایی می‌شود، اما تحقق این امر مشروط به قانون شدن این لایحه است. پس از تصویب این لایحه در مجلس باید زمینه برای تدوین آیین نامه های اجرایی آن فراهم شود.

سهام عدالت ظرف مدت ۵ سال در اختیار مردم قرار می‌گیرد

به گزارش خانه ملت، رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس با بیان اینکه براساس لایحه آزادسازی سهام عدالت فرآیند آزادسازی و ساماندهی سهام عدالت ظرف مدت ۵ سال اجرایی و در نهایت مدیریت و مالکیت آن در اختیار مردم قرار می‌گیرد، اضافه کرد: لایحه مذکور در مجلس دهم بررسی خواهد شد، زیرا در حال حاضر نوبت بررسی قرار دارد.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانبانک و بیمه
شناسه : 77914
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا