سرمایه‌گذاری ۱۰ هزارمیلیاردی در منطقه ویژه اقتصادی پیام

به گزارش جهان صنعت نیوز:  «نادر ثناگو مطلق» با اشاره به افزایش مسیرهای پروازی از این فرودگاه گفت: با افزوده شدن مسیرهای جدید پروازی، در حوزه سرمایه‌گذاری نیز اتفاقات خوبی رخ داده، به‌گونه‌ای که در سال ۹۸ به‌اندازه کل سال‌های فعالیت فرودگاه پیام سرمایه‌گذار جذب‌شده است.


وی افزود: ظرفیت‌های منطقه موجب شده تا شاهد تمایل هر چه بیشتر سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای حضور در منطقه ویژه باشیم.

ثناگو مطلق،  فعال‌سازی واحدهای تولیدی را از برنامه‌های پیش روی منطقه اعلام و افزود: در این ارتباط، در حال برنامه‌ریزی برای فعال‌سازی مجدد ۱۲ شرکت در منطقه ویژه اقتصادی پیام هستیم.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، اشتغال‌زایی را از دیگر برنامه‌های امسال منطقه عنوان کرد و گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، با توسعه فاز چهار برای امسال دو هزار شغل جدید و تا پنج سال آینده ۱۰ هزار اشتغال‌زایی در این منطقه ایجاد می‌شود.

وی گفت: فاز چهارم به‌عنوان بزرگ‌ترین فاز منطقه ویژه اقتصادی پیام با ۱۶۵ هکتار مساحت در هفت پهنه در حال آماده‌سازی است که سه پهنه آماده واگذاری به شرکت‌ها است.

ثناگو مطلق ایجاد تسهیلات لازم برای حضور شرکت و برندهای مطرح در فاز چهارم منطقه ویژه اقتصادی پیام را از برنامه‌های مهم در دست اقدام ذکر کرد و افزود: راه‌اندازی نخستین شهرک فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور، استقرار دیتاسنترهای بزرگ‌ترین اپراتور کشور، راه‌اندازی نمایشگاه دائمی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از برنامه‌های پیش‌بینی شده این فاز است.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 121399
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا