ساخت استراحت‌گاه‌های موقت برای کادر درمان بیمارستان‌ها

به گزارش جهان صنعت نیوز:   فرزین فردیس عضو اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد: برخی از فعالان اقتصادی در قالب مسئولیت اجتماعی، کارها و اقداماتی را برای تامین استراحتگاه‌های مورد نیاز کادر درمان در کنار بیمارستان معین شروع کرده‌اند. ما هم فراخوانی تنظیم و به اطلاع دوستان رسانده‌ایم و در تلاش هستیم با استفاده از سازه‌های سبک و سریع‌الاجرا، در محیط باز بیمارستان‌ها فضای استراحتگاه برای کادر درمان احداث کنیم.

وی ادامه داد: در این شرایط کادر درمان امکان مراجعه به خانه را ندارند و محیط بیمارستان فضای مناسبی برای استراحت آنها نیست. برای همین این استراحتگاه‌ها می‌تواند به ارتقای توان جسمی و روحی  کادر درمان کمک کند، تا آنها  برای انجام مهمترین رسالت‌شان با توان جسمی بالایی مسیر را ادامه دهند.

به گفته فردیس، تامین ماسک و لباس مورد نیاز کادرهای درمان نیز از دیگر اولویت‌هایی است که از سوی فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی ایران در دستور کار قرار دارد و تلاش می‌شود با تامین مواد مورد نیاز، این ملزومات در اختیار کادر پزشکی قرار گیرد.

روز گذشته نیز تعدادی از اعضای اتاق بازرگانی ایران و تهران در جریان دیدار با علیرضا زالی – فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونای استان تهران – در جریان جزییات نیازهای کادرهای درمانی قرار گرفتند و زالی از اعضای اتاق بازرگانی خواست از تمام ظرفیت‌های خود برای تامین این کالاها استفاده کنند.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 93247
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا