روحانی: با مقاومت حداکثری تروریسم اقتصادی دشمن را شکست دادیم

جهان صنعت نیوز: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در جلسه هیات دولت، پیاده روی اربعین را قدرت دنیای اسلام دانست و گفت: این جمعیت و اجتماع بزرگ دل دشمن و آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها را می‌لرزاند و آن‌ها را مرعوب می‌کند. اینکه تعدادی از مردم با عشق و شور و نشاط در هوای سرد و گرم به راه می‌افتند؛ یک قدرت بزرگ بزرگ سیاسی در منطقه و همچنین قدرت بزرگ فرهنگی و معنوی برای ماست.


رئیس جمهور در ادامه با اشاره به شعار زائران امام حسین (ع) یعنی «حب الحسین یجمعنا»، تصریح کرد: جمعیتی که میلیون‌ها انسان را از سراسر این منطقه و از راه دور و نزدیک جمع کرده است و به سمت تربت پاک اباعبدالله الحسین (ع) حرکت می‌دهد، غیر از حرکت پرشور معنوی، ترکیبی نیز بین ملت‌های اسلامی و عاشق خاندان رسالت و به ویژه قربت و نزدیکی بیشتری بین ملت‌های ایران و عراق به وجود می‌آورد.

اهم اظهارات وی را به نقل از خبرگزاری‌ها بخوانید؛

* توطئه آمریکا در فشار حداکثری به ملت ایران شکست خورده است، به نظر من امروز همه آمار و ارقام و روحیه مردم نشان می‌دهد که دوران تاثیرگذاری فشار حداکثری به پایان رسیده است. یعنی ملت بزرگ ما با مقاومت، نشاط، کار و فداکاری حداکثری آن تحریم حداکثری و تروریسم اقتصادی را شکست من نمی‌گویم شکسته می‌شود بلکه شکسته شد، ملت این کار را انجام داد.

ادامه دارد. 

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانپیشنهاد ویژه
شناسه : 53922
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا