رشد نتایج کیفی کروز در سالی که گذشت

به گزارش جهان صنعت نیوز:  کروز در سال گذشته سیستم مدیریت کیفیت خود را از ویرایش ISO(2008) به نسخه جدید ۲۰۱۵ ارتقاء داد و توانست گواهینامه IATF 16949 را اخذ کند، همچنین دامنه کاربرد استاندارد ISO 17025 در مجموعه آزمایشگاه های کروز گسترش یافت و همراه با اخذ گواهینامه از مرکز ملی صلاحیت ایران، این مجموعه به عنوان آزمایشگاه همکار اداره کل استاندارد استان تهران برگزیده شد.

کروز توانست گرید A در ارزیابی های متفاوت از جمله جامع تامین کنندگان ساپکو (ایران خودرو) منطبق بر الزامات جدید (ISSR) ، تامین کنندگان سازه گستر و مگا موتور سایپا را اخذ کند.

این بنگاه اقتصادی در سال گذشته گواهینامه های استاندارد اجباری قطعات مبتنی بر استانداردهای ۸۵ گانه خودرویی شامل مجموعه قطعات چراغ، آینه، سیستم ترمز و کلید پدال ترمز را بروزآوری و ارتقاء داد، علاوه بر آن توانست گواهینامه E-Mark از موسسات معتبر بین المللی در مجموعه قطعات چراغ، آینه، سیستم مدیریت موتور (ECU) و مجموعه ضد سرقت خودرو (ایموبلایزر) را اخذ کند.

کروز در سال گذشته با اتخاذ رویکردهای جدید اقدام به ارتقاء و بروز رسانی بسیاری از سیستم ها همانند سیستم تکوین محصول جهت اطمینان از کیفیت و رضایت مشتریان از محصولات جدید و همچنین سیستم مدیریت تغییرات در سیستم ERP کروز (SAP) جهت اطمینان از تحت کنترل بودن تغییرات کرد. این شرکت قطعه سازی سیستم انتقال اطلاعات فنی و کیفی به پیمانکاران (داده های خرید) و همچنین سنجش عمکلردشان به کمک سیستم SAP را بازنگری و ارتقاء داد.

کروز جهت افزایش بهره وری، سیستم پایش عملکرد کیفی کلیه پرسنل خود را بر اساس اهداف کلان سازمان ارتقاء و پایش آن را به صورت هفتگی توسط داشبورد های کیفی به انجام رساند.

کروز در سال گذشته توانست با کاهش تعداد قطعات برگشتی نزد خودروسازان، خدمات پس از فروش و نمره منفی آدیت خودرو موجب افزایش عملکرد کیفی نزد مشتریان از جمله ایران خودرو و سایپا شود که حاصل اجرای برنامه های بهبود محصول و فرآیند در سال ۱۳۹۸ توسط کارگروه های بهبود کیفی بود.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 96181
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا