رئیس‌جمهور ۵۴ مرتبه به منتقدان خود توهین کرد

جهان صنعت نیوز: ابوالفضل ابوترابی در گفت وگو با جهان صنعت نیوز درباره عملکرد تیم اقتصادی دولت اظهارداشت:به عنوان نماینده مجلس منتقد عملکرد اقتصادی رئیس‌جمهور و تیم اقتصادی ایشان هستم، دولت دوازدهم به هیچ عنوان تیم اقتصادی منسجمی ندارد. تیم اقتصادی دولت برنامه ندارد.کل برنامه دولت آقای رئیس‌جمهور بر روی یک قمار از پیش باخته شده به نام برجام معطوف شده است.


او با بیان اینکه بارها گفته‌ایم آقای روحانی به جای اینکه نقد بپذیرد به منتقدین خود توهین می‌کند،عنوان کرد: وی بیش از ۵۴ بار به منتقدان خود توهین کرده‌ است. به نظر من دولت در ۶ سال گذشته هیچ اقدام قابل توجهی برای مردم نداشته است.

ابوترابی افزود: پیشنهاد ما این است که دولت به جای این‌که انرژی خود را برای حل مسایل بین‌المللی بگذارد، به حل مشکلات داخلی بپردازد. ما اعتقاد داریم نیروی انسانی جوان و منابع مالی کافی داریم اما حلقه مفقوده‌ای به نام مدیریت، کم است.

وی اضافه کرد: ما نیروی جوان تحصیل‌کرده داریم، اما  نمی‌توانیم آنها را با هم هماهنگ کنیم که به ثروت تبدیل شود.

این نماینده اصولگرای مجلس با بیان این‌که در حوزه نفت ما بارها گفته‌ایم که آقای زنگنه مرد این میدان نیست، گفت: همان‌طور که با تغییر آقای سیف در بانک مرکزی شاهد بودیم که آقای همتی کارهای بزرگی انجام داده، مطمئنا با آوردن یک مرد میدان به وزارت نفت، که پاشنه آشیل کشور و تنها منبع اقتصادی ماست، می‌توانیم شاهد تحول همانند تغییرات بانک مرکزی باشیم، اما متاسفانه آقای روحانی به حرف کسی گوش نمی‌دهد.

نماینده مردم نجف آباد،تیران و کرون با تاکید بر این‌که کشوری که توانایی تولید بنزین در پالایشگاه و ساخت پالایشگاه را دارد، نباید مشکل تولید و صنعت داشته باشد،گفت:اگر بتوانیم نقدینگی را به سمت تولید ببریم، صنعت کشور رونق می‌گیرد و شرایط صادرات بهبود می‌یابد.

این عضو کمیسیون حقوقی در ادامه با اشاره به نرخ بیکاری در کشور و استان اصفهان گفت: نرخ بیکاری متاثر از تصمیم‌های کشوری است. وقتی در سطح ملی مساله بیکاری عمومی است، حتما استان اصفهان هم از آن جدا نیست.

او با بیان اینکه در استان اصفهان صنایع مثل سایر نقاط کشور دچار رکود هستند، اظهارداشت: شرایط رکودی امروز بعد از جنگ جهانی دوم عمیق‌ترین رکود در ایران است که توسط این دولت رقم خورده است.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانپیشنهاد ویژهسیاسیگفت‌وگو
شناسه : 41228
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا