دیگر هیچ مگامالی در پایتخت مجوز ساخت نمی‌گیرد

به گزارش جهان صنعت نیوز:  ناصر امانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص صدور پروانه ساخت مگامال‌ها به «جهان صنعت» گفت: در محدوده مرکز و شمال تهران با ساخت مگامال‌ها مخالف هستیم و اگر بنا باشد مگامالی ایجاد شود به سمت بیرون شهر خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از سیاست‌های جدی شورای شهر ششم توسعه مگامال‌ها در خارج از شهر است، عنوان کرد: با توجه به تراکم شهر تهران و مشکلات حمل و نقل و پارکینگی که وجود دارد، به هیچ عنوان مجوزی برای ساخت مگامال‌های جدید صادر نخواهد شد.

این عضو شورای شهر ادامه داد: برخی مجوزها از پیش صادر شده بودند که حق قانونی کسب کردند و ما قادر به مخالفت با آن‌ها نیستیم، اما کلنگ‌زنی جدید در داخل شهر تهران مجوز دریافت نمی کند و به بیرون از شهر منتقل خواهد شد، چراکه در محدوده و مرکز شهر تهران ظرفیت ساخت مگامال ها تکمیل است.

ناصر امانی، همچنین در مورد واکسیناسیون کارمندان شهرداری می گوید: واکسن سینوفارم وارد شده به ایران واکسنی است که سازمان بهداشت جهانی آن را تایید کرده است و اکنون کارکنان شهرداری نیز از آن استفاده می‌کنند.

او با تاکید براینکه کشور ایران نوعی از واکسن که مورد تایید سازمان بهداشت جهانی نبود را به کشور وارد نکرد، اظهار می‌کند: از دوهفته گذشته واکسیناسیون کارمندان شهرداری نیز در دستور کار قرار گرفته است و به صورت انتخابی می توانند با انتخاب واکسن از میان واکسن‌های سینوفارم، برکت و آسترازنکا واکسینه شوند.

عضو شورای شهر تصریح می‌کند: اغلب مردم و کارکنان شهرداری واکسن سینوفارم را انتخاب کردند و نسبت به این واکسن اطمینان بیشتری دارند.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانمسکن
شناسه : 214783
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا