دام پسر شیطان صفت برای دختر جوان مشهدی

به گزارش جهان صنعت نیوز: کارآگاهان پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرمانده انتظامی خراسان رضوی و اداره فضای مجازی، چند روز پیش از طریق پایش فضای مذکور و بررسی برخی آگهی‌های منتشر شده در این فضا پی بردند که چندین آگهی با عنوان‌های «همخانه زن»، «کمک مالی»، «آشپز خانم» در یکی از سایت دیوار ،منتشر شده است.


وقتــی ماجرا به صورت دقیــق مورد تحقیق قرار گرفــت و تک به تک این آگهی‌ها بازدید شد، مشخص شــد که پشــت پرده تمام این آگهی‌ها یک نفر اســت. نحوه انتشار آگهی‌ها های مطرح شــده گواه این موضوع و خواسته بود که تمامی این آگهی‌ها پوششــی برای به دام انداختن جنس مخالف است.

ارتباط گزینشی با طعمه ها

مأموران در این قسمت از عملیات شناسایی مرد شیطان صفت به صورت پوششی وارد گفتگو با او شدند. متهم برای آنکه به راحتی هویتش لــو نرود طعمه را در گام اول به فضای گفتگو موجود در ســایت دیوار هدایــت می‌کرد. وقتی مأمــوران با او وارد صحبت شــدند پی بردند که او با مطرح کردن پرسش‌هایی مانند چندساله اید، مجرد هستید یا متأهل، جدا شــده اید و… با افرادی کــه مدنظرش بــود ارتباط می‌گرفــت و اگر احســاس می‌کرد پشــت پرده احتمال دارد یک مرد باشــد، دیگر پاسخ او را نمی‌داد. اما اگر تصور می‌کرد همه چیز برای به دام انداختن جنس مخالف در بازی شیطانی اش مهیاست، شــماره تلگرامی برای چت بیشــتر می‌داد و حتی شــماره طعمه را هم می‌گرفت.

متهم گوشی تلفن همراهش را به زمین کوبید

جمع بندی اولیه ماجرا به سرعت به مقام قضایی منتقل و در ادامه دســتور تکمیل تحقیقــات و پس از آن شناســایی و دستگیری عامل این اقدام صادر شد. در این گام از اجرای اقدامات پلیســی، مأمــوران تمامی آگهی هایــی کــه متهم با آی پی هــای مشــابه و… در سایت دیوار ثبت کرده بود را استخراج و بررسی آن‌ها هم تأیید می‌کرد پشت پرده این آگهی‌ها نه خبری از کمک اســت و نه استخدام نیروی خدماتی بلکه تمامی اقدامات برای اعمال خلاف شرع و عرف رقم خورده بود. کمی بعد هویت متهم که یک جوانی ۳۰ ساله بود، شناسایی شد.

در آخرین گام از تلاش پلیس برای دستگیری متهم، در پوشــش جنس مخالف با متهم در میدان شــهید فهمیده قراری صوری گذاشته شد. مرد شیطان صفت که تصور می‌کرد این بار هم نقشه اش کارساز افتاده، ساعتی بعد سوار خودرو نقشه آریو به محــل قرار آمد و وقتی پی برد پلیس تمام تحرکات او را زیر نظر داشــته و محاصره شده، گوشی تلفن همراهش را محکم به زمین اش به کوبید تا هیچ سندی از اقدامات مجرمانه اش به دست پلیس نیفتد، اما او نمی‌دانست ادله کافی علیه او در اختیار قانون قرار گرفته است.

متهم هنگامی که مقابل مقام قضایی قرار گرفت و وقتی در محاصره ادله قضایی گرفتار شــد، دچار تناقض گویی شد و نتوانست راهی برای دور زدن قانون بیابد. در ادامه به او اتهــام دعوت بــه اعمال منافی عفت و… تفهیم و دیگر مراحل پرونده نیز طی شد.

 

اخبار برگزیده
شناسه : 86211
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا