خیابان ۱۸ کیلومتری ولیعصر(عج) تهران ضدعفونی شد

به گزارش جهان صنعت نیوز:  خیابان قدیمی ولیعصر(عج) پایتخت با توجه به وجود مراکز آموزشی، اداری و همچنین موقعیت تجاری یکی از نقاط پرتردد پایتخت است.

تیم های خدمات شهری؛ آتش نشانی و پسماند شهرداری پایتخت به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا این خیابان معروف تهران را گندزدایی و ضدعفونی کردند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران روز جمعه در حاشیه این عملیات به خبرنگاران گفت: عملیات ضدعفونی خیابان ولیعصر از میدان و بازار تجریش آغاز شد.

مجتبی یزدانی افزود: ۴۰ تیم خدمات شهری از میدان تجریش تا میدان ونک را گند زدایی کردند.

وی ادامه داد: همچنین ۶۰ تیم آتش نشانی از میدان ونک تا میدان انقلاب و همچنین ۴۰ تیم سازمان پسماند نیز از میدان انقلاب تا راه آهن را ضدعفونی کردند.

به گفته معاون خدمات شهری شهرداری تهران؛ عملیات ضدعفونی میادین میوه و تره بار، ایستگاه های مترو و اتوبوس و کابین های اتوبوس و واگن های مترو بصورت منظم در حال انجام است.

همچنین مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: به دستور شهردار تهران به منظور مقابله با ویروس کرونا ۱۰۰ تیم عملیاتی آتش نشانی نسبت به ضدعفونی اماکن عمومی پایتخت از جمله بازار تهران، ایستگاه های مترو، اتوبوس و میادین میوه و تره بار اقدام کردند.

به گفته وی، آتش نشانان عملیات ضدعفونی در اماکن پرتردد شهر را در روزهای آینده نیز ادامه خواهند داد.

 

اخبار برگزیده
شناسه : 92839
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا