“حآفرین” با قیمت کمتر دوباره در فرابورس عرضه اولیه می‌شود

 به گزارش جهان صنعت نیوز: تعداد ۷۴۲ میلیون سهم شرکت ریل پرداز نوآفرین معادل ۱۰درصد سهام این شرکت، فردا(سه‌‌‌شنبه) در حالی در بازار دوم فرابورس ایران به روش ثبت سفارش عرضه می‌شود که پیش‌تر این میزان سهام برای عرضه اولیه در روز ۱۳ اسفندماه جای آگهی شده بود اما عرضه اولیه آن در روز لغو شد.


همچنین این میزان سهام در محدوده قیمتی ۴۳۴۸تا ۴۴۴۸ ریال برای هر سهم و با سهمیه ۱۳۰۰سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد، و دوره ثبت سفارش آن نیز فردا از ساعت ۱۳ تا ۱۷ خواهد بود.

این گزارش می‌افزاید: متعهد خرید شرکت تامین سرمایه دماوند به میزان ۵۰ درصد از سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه می‌باشد.

شایان ذکر است در اعلان قبلی این عرضه اولیه، سهام شرکت ریل پرداز نوآفرین در محدوده قیمتی ۵۲۸۵ تا ۵۳۸۵ ریال برای هر سهم و با سهمیه ۷۰۰سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی آگهی شده بود.

همچنین تعداد ۷۴۲ میلیون سهم شرکت ریل پرداز نوآفرین در حالی فردا(۱۹ اسفند) عرضه اولیه می‌شود که از این تعداد، ۶۶۸میلیون و ۵۲۰ هزارسهم در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد ۷۴میلیون و ۲۸۰ هزار سهم این شرکت نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.

این گزارش می‌افزاید: بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت‌ها به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می‌پذیرد.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانبانک و بیمه
شناسه : 176278
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا