جلد هفتم کتاب آسیب‌شناسی رویکردهای اقتصادی ایران منتشر شد

به گزارش جهان صنعت نیوز:  جلد هفتم از مجموعه چند جلدی کتاب «آسیب شناسی رویکردهای اقتصادی ایران، راهکارها» که اخیرا به قلم دکتر حیدر مستخدمین حسینی، اقتصاددان و معاون اسبق بانک مرکزی به رشته تحریر درآمده، مجموعه تفصیلی از مصاحبه ها و گفتگوهای تخصصی وی با رسانه های مختلف در سالهای اخیر بوده است، به‌گونه‌ای که هر مصاحبه با تحلیل‌های دقیق مبتنی بر علم و دانش و مزین به زیور راستی و دلسوزی، به کلاس درسی مستدل و کارشناسانه بدل شده است‌.

حضور چند دهه ایشان در عرصه اقتصادی این مرز و بوم و فعالیت‌های به یاد ماندنی‌شان در بازارهای مالی همراه با دیدگاه توسعه‌نگر در مدیریت با تکیه بر راستی و درستی و سال‌ها تدریس در حوزه اقتصاد دانشگاه‌های معتبر سراسر کشور از وی چهره‌ای شاخص و صاحب‌نظر در مسایل اقتصادی کشور ساخته است‌. کتاب حاضر جلد هفتم از مجموعه مصاحبه‌های تخصصی برگزیده دکتر حیدر مستخدمین‌حسینی است که از طریق رسانه‌های گوناگون اعم از خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها و‌.‌.‌. منتشر شده است‌.

شایان ذکر است ایشان در جایگاه یکی از مشاهیر اقتصادی سه دهه اخیر ایران، منشأ دستاوردهای درخشانی در حوزه بازارهای مالی بوده‌اند که در این راستا می‌توان به دریافت نشان شوالیه مدیریت بازارهای مالی اشاره کرد‌.

اخبار برگزیده
شناسه : 131938
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا