جزئیات بازگشت ۱۵۰۰ مسافر ایرانی از شارجه

به گزارش جهان صنعت نیوز:  در پی شیوع ویروس کرونا در ایران، بسیاری از کشورها مرز خود را تا اطلاع ثانوی و زمانی که این ویروس کنترل شود، بستند. اما رایزنی‌ها برای بازگرداندن مسافران ایرانی در کشورهای مختلف ادامه دارد که یکی از این کشورها امارات است.


حسین عباس‌نژاد – معاون مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی درباره جزئیات بازگرداندن ایرانی‌ها از بندر شارجه گفت: طی هفته گذشته دو کشتی ثانی و والفجر چهار سفر دریایی به مقصد بندر شارجه امارات انجام دادند و مجموعا حدود ۱۵۰۰ مسافر ایرانی را به کشور بازگرداندند.

وی افزود: کشتی ثانی در دو سفر خود حدود ۹۰۰ مسافر ایرانی و کشتی والفجر در دو سفر دیگر حدود ۶۰۰ نفر مسافر ایرانی را به کشور بازگرداند و تمام تمهیدات لازم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این راستا انجام شده است.

عباس‌نژاد تاکید کرد: تا زمانی که مسافران ایرانی در امارات حضور داشته باشند می‌توانند از این طریق به کشور بازگردند و این سفرهای دریایی تا آن موقع ادامه خواهد داشت و در این راستا سه شنبه هفته جاری اگر مسافران ایرانی در امارات حضور داشته باشند، سفر کشتی‌های مذکور ادامه خواهد داشت که البته به صورت مجزا و جداگانه این سفرها انجام می‌شود و برنامه‌ریزی این سفرها به گونه‌ای خواهد بود که هر دو کشتی به طور همزمان در بندر شارجه مسافر سوار نکنند.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 93039
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا