تولید روزانه ۱۱۰ میلیون لیتر بنزین با کیفیت در صنعت پالایش

 جهان صنعت نیوز|  علیرضا صادق آبادی مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش در نشست سالانه مجامع حراست این شرکت با اشاره به شرایط مطلوب تولید فراورده در کشور اظهار کرد: در حال حاضر در صنعت پالایش (Refining industry) روزانه ۱۱۰ میلیون لیتر بنزین با کیفیت تولید می‌شود و خوراک دریافتی پالایشگاه‌ها به بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه در روز رسیده که موفقیت بزرگی در جنگ اقتصادی به حساب می‌آید.

وی پایداری در تولید بنزین و کیفیت آن را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت:امسال هیچ گونه دغدغه و نگرانی در زمینه تولید و تامین سوخت کشور نداریم و ذخایر سوخت کشوردر شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد.

صادق آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت گردش بالای مالی در صنعت نفت و لزوم صیانت و حراست از آن افزود: میزان تخلفات کشف شده در صنعت نفت نسبت به گردش بسیار بالای مالی، بسیار ناچیز است و نشان از سلامت مالی کارکنان و مدیران زحمتکش این صنعت و تلاش تمام همکاران در سازمان حراست و نهاد‌های نظارتی برای صیانت از درآمد‌های صنعت نفت دارد.

وی ادامه داد: البته تاکید مقام عالی وزارت به صفرشدن تخلفات و برخورد بسیار قاطع با متخلفین است.

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش خطاب به مدیران حراست صنعت پالایش و پخش تاکید کرد: صیانت و پاسداری از این سلامت بر عهده نیرو‌های دلسوز و زحمت کش حراست است که با نگاه درست و دقیق و بررسی و نظارت همیشگی، می‌توانند مانع از بروز فساد و تخلف بشوند.

اقتصاد کلانپیشنهاد ویژه
شناسه : 34901
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا