افزایش ۵۰ درصدی تولید آلومینیوم در کشور

به گزارش جهان صنعت نیوز:  حسین مدرس‌خیابانی روز پنجشنبه در مراسم آغاز بهره‌برداری از خط تولید شرکت نفیس پارت در شهرک صنعتی شهرستان زبرخان افزود: افتتاح هر طرح جدید خاری است در چشم دشمنان و در سخت‌ترین شرایط اقتصادی بخش تولید با شتاب به حرکت خود ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: وقتی که غول‌های خودروسازی کره ایران را ترک کردند همه انتظار داشتند خودروسازی کشور تعطیل شود ولی با این‌حال صنعت خودروسازی ۲۰ درصد افزایش تولید داشته است و همه اینها نتیجه صبوری و مقاومت عوامل تولید است.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: امسال به خوبی به شعار جهش تولید عمل می‌شود و با تمام توان تلاش می‌کنیم در کنار جهش تولید حمایت از تولید داخلی و بومی‌سازی محقق شود.

مدرس خیابانی افزود: نتیجه و ثمره جهش تولید باید در سفره مردم مشهود باشد و با افزایش میزان اشتغال برای جوانان ایرانی سفره مردم پررنگ‌تر می‌شود.
وی ضمن تبریک روز خبرنگار ادامه داد: در جنگ اقتصادی که درگیر آن هستیم رسانه‌ها نقشی موثر دارند و خبرنگاران در کنار رزمندگان بخش صنعت و تولید نقشی بی‌بدیل ایفا می‌کنند.

او ادامه داد: در این شرایط خاص، آگاه‌سازی مردم از موفقیت‌ها و دستاوردهای نظام هنر خبرنگاران است که به خوبی از عهده آن برآمده‌اند.

مرکز شهرستان ۶۰ هزار نفری زبرخان در ۱۰۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانصنعت و معدن
شناسه : 128028
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا