تغییر شرایط فروش ایران‌خودرو

جهان صنعت نیوز: در حالی که در چند روز گذشته، روند بازار خودرو سیر صعودی به خود گرفته بود، شرکت ایران خودرو در اقدامی که شاید به عنوان تعدیل کننده این بازار تلقی شود، اقدام به باز کردن سایت خود و فروش اعتباری محصولات کرد.


این شرکت در اطلاعیه‌ای که روز ۹ مرداد ۹۸ صادر کرد، به کلیه نمایندگان خود اعلام کرد که می‌توانند از ساعت ۱۱ این روز برای تعداد محدودی از محصولات این شرکت را ثبت‌سفارش کنند.

این شرکت هدف از این اقدام را جلوگیری از ثبت‌نام از سوی واسطه‌ها اعلام کرده و افزایش امکان ثبت نام از سوی مصرف کننده حقیقی و نهایی را از اهداف این فروش مقطعی دانسته است.

شرکت ایران خودرو در اطلاعیه خود آورده است که به این منظور فیلترهایی را مطابق  شروط درج شده در قواعد بخشنامه قرار داده که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در آن، ثبت نام صورت گرفته ابطال و وجه پرداختی در مدت ۲۰ روز مسترد خواهد شد.

لازم به ذکر است که در این طرح فروش ،مشتریانی می‌توانند ثبت‌نام کنند که فاقد هر نوع چک برگشتی بوده و اعتبار سنجی‌های لازم را پاس کرده باشند. در شرایط جدید این شرکت مشتریان باید طرح «سامانه صیاد» را داشته باشند.

گفتنی است نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان اطلاع داده می‌شود و اگر امکان اعتبار‌سنجی برای هر یک از مشتریان وجود نداشته باشد، در این صورت باز هم وجوه پردختی به آن‌ها باز گردانده خواهد شد.

در این سری از ثبت نام ایران‌خودرو، چک صادر شده صرفا باید متعلق به شخص مشتری بوده و چک‌های مربوط به بستگان و سایر افراد پذیرفته نخواهد شد و مشتریان نمی‌توانند قبل از تاریخ چک‌ها نسبت به فک‌رهن سند خودرو اقدام کنند.

لازم به ذکر است که زمان اجرایی شدن این بخشنامه امروز ساعت ۱۱ آغاز شده است و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت ایران خودرو مراجعه کنند.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانپیشنهاد ویژه
شناسه : 38123
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا