تصویب تعرفه خدمات دندان پزشکی

به گزارش جهان صنعت نیوز به نقل از ایرنا: سید سجاد رضوی روز دوشنبه در حاشیه جلسه شورای عالی بیمه سلامت که با حضور وزیر بهداشت و اعضای شورای عالی بیمه سلامت برگزار شد درباره مصوبات این جلسه بیان کرد: سال‌ها تعرفه مصوب برای خدمات دندان‌پزشکی نداشتیم و تعرفه های مختلف توسط بخش های دولتی، خصوصی و عمومی غیردولتی تعیین می شد. بنابراین با کار کارشناسی طولانی مدت، تصویب تعرفه خدمات دندان پزشکی در دستور کار قرار گرفته و برای اکثر خدمات دندان پزشکی با متدولوژی علمی تعرفه تعیین شد.


وی افزود: کلیات مصوبه ارزش نسبی خدمات دندان پزشکی در جلسه امروز بررسی شده و به تصویب رسید، اما جزییات آن باید مورد بازنگری قرار گیرد و تعرفه نهایی خدمات دندان پزشکی در جلسه بعدی شورای عالی بیمه سلامت اعلام خواهد شد.

رضوی درباره مصوبه نحوه محاسبه کارکرد پزشکان تمام وقت جغرافیایی مناطق محروم نیز اظهار کرد: برای اینکه از خدمات پزشکان تمام وقت جغرافیایی شاغل در مناطق محروم بهره بیشتری ببریم، در این جلسه مقرر شد تعرفه این پزشکان با ضریب ۲k محاسبه شود.

دبیر و رییس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت گفت: همچنین مقرر شد مراکز درمانی و بیمارستان های عمومی غیردولتی توسط سازمان مدیریت مورد بازنگری قرار گرفته و شواهد و ضوابط صلاحیت این مراکز اعلام شود.

اخبار برگزیده
شناسه : 77688
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا