تسلا در هلند رکورد زد

به گزارش جهان صنعت نیوز به نقل از ایسنا: تسلا مدل ۳ که در بسیاری از کشورهای پیشگام جهان یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین خودروهای لوکس و قدرتمند به شمار می رود، موفق شده است میزان فروش خود را در بازار هلند در دسامبر ۲۰۱۹ میلادی به ۸ هزار دستگاه برساند.

تسلاموتورز یکی از شرکت‌های خودروسازی نوظهوری است که در چند سال اخیر با معرفی و عرضه خودروهای تمام برقی و الکتریکی قدرتمند با توان پیمایش مسافت‌های طولانی و ظرفیت بالای باتری توانسته است نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان را در سراسر جهان به خود جلب کند و سهم قابل توجهی را از بازارهای جهانی به خود اختصاص دهد.

بر اساس تازه ترین آمارهای منتشر شده در وب سایت ..، به نظر می رسد که تسلا مدل ۳ همچنان در حال طی مسیر موفقیت آمیز خود در مدت اخیر است و این روند صعودی و رو به رشد در برخی کشورهای شمال اروپا همچون هلند، فنلاند، سوئد و دانمارک بیشتر و پررنگ تر است.

آمارها حاکیست که تاکنون حدود ۸ هزار دستگاه خودروی تمام الکتریکی تسلا مدل ۳ توسط شهروندان هلندی در ۲۲ روز نخست ماه جاری میلادی، دسامبر ۲۰۱۹، ثبت و سفارش داده شده است که به اعتقاد کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه خودرو، این رقم تا پایان سال جاری میلادی به بالغ بر ۱۰ هزار دستگاه خواهد رسید.

رکورد قبلی تسلا مدل ۳ به ماه سپتامبر ۲۰۱۹ باز می گردد که توانست ۵ هزار و ۷۶۸ دستگاه در این کشور به فروش برساند.

بدون شک تسلا مدل ۳ با فروش بالغ بر ۲۷ هزار دستگاه در بازار هلند تاکنون موفق شده است که در جایگاه نخست پرفروش ترین خودرو در این کشور جای گرفته است. 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانصنعت و معدن
شناسه : 75002
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا