تاکید شریعتمداری بر شفافیت در امور حمایتی سازمان بهزیستی

به گزارش جهان صنعت نیوز:   «محمد شریعتمداری» در هفتمین نشست شورای مرکزی مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی ، ماهیت فعالیت‌های این سازمان را مردمی عنوان کرد و گفت: باید فضایی ایجاد کرد تا مردم خود، امور را در دست بگیرند.


وی با بیان اینکه مردم، برای حمایت از مددجویان سازمان بهزیستی انگیزه زیادی دارند، گفت: این سازمان به عنوان یک نهاد حاکمیتی باید زمینه حمایت رسانی‌ها را فراهم سازد تا مردم احساس کنند حضورشان موثر است و بذر کار خیر آنها ثمر می‌دهد.

وزیر تعاون با بیان اینکه منظور از جذب حمایت‌های مردمی فقط بحث مالی نیست، اظهار کرد: در حمایت از مددجویان، جلب مشارکت‌های مردمی، مبحث مهمی است که باید بر مبنای آن سیاست گذاری های دقیقی انجام شود.

شریعتمداری با تقدیر از تلاش‌های سازمان بهزیستی کشور اضافه کرد:جذب عشق و علاقه مردم برای حمایت از مددجویان یک فعالیت هنرمندانه است. رئیس این سازمان، موضوع شفافیت را وجه همت خود قرار داده و تلاش کرده منابع و هزینه کرد آنها را شفاف کند.

حناچی:خیرین التیام بخش دوران کرونا بودند

شهردار تهران در ادامه این مراسم با اشاره به کمک‌های خیرین اظهارکرد: در شرایط کرونایی، خیرین همانند گذشته پای کار آمدند و التیام بخش این دوران بودند.

پیروز حناچی به ارسال بسته‌های حمایتی خیرین در شرایط کرونا اشاره کرد و گفت: در این راستا همپوشانی خوبی در شرایط اضطراری برای کمک به نیازمندان بوجود آمد.  

وی همچنین میزان شیوع کرونا را در گرم‌خانه‌های شهرداری تهران پایین توصیف کرد و گفت: شهرداری همواره در کنار این افراد است.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمهدی خاموشی» رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در این  نشست با ابراز خرسندی از جلب مشارکت های مردمی توسط سازمان بهزیستی کشور گفت: ایرانیان در اهدای کمک‌های مردمی به خصوص در شرایط بحرانی مانند زلزله و یا دوران کرونا پیشتاز هستند.

وی از مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه با سازمان بهزیستی کشور در توانمندی فرزندان تحت پوشش این سازمان خبرداد.  

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانپیشنهاد ویژه
شناسه : 118525
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا