بهره‌برداری از فاز ۲ پروژه آزادراه تهران-شمال تا ۱۴۰۰ بعید است

جهان صنعت نیوز  |  نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به روند اجرای پروژه آزادراه تهران-شمال، گفت: خوشبختانه روند اجرای پروژه بسیار مطلوب و مثبت بوده و در چند ماه اخیر اقدامات قابل قبولی برای تکمیل فاز یک پروژه آزادراه انجام شده است.


نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس گزارش ها، در شرایط کنونی فاز یک پروژه آزادراه تهران-شمال بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طبق برنامه ریزی، فاز یک این پروژه تا هفته دولت مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود: خوشبختانه فاز چهار پروژه آزادراه تهران-شمال افتتاح و به زیر بار ترافیکی رفته، حال با بهره برداری از فاز یک این پروژه نیز امید است که بخشی از ترافیک در مسیرهای منتهی به استان های شمالی کشور کاهش چشمگیری پیدا کند.

علوی گفت: البته لازمه بهبود شرایط ترافیکی جاده های منتهی به استان های شمالی کشور، بهره برداری کامل از پروژه آزادراه تهران-شمال است، اما در شرایط کنونی فاز دو و سه این پروژه پیشرفت محسوسی نداشته است.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به اظهارات مجریان پروژه آزادراه تهران-شمال درباره بهره برداری از فاز دو پروژه تا سال ۱۴۰۰، گفت: فاز دو و سه در شرایط کنونی دچار برخی مشکلات فنی است و اجرای آن زمان زیادی می برد، حال به نظر من افتتاح فاز دو پروژه تا دو سال آینده بعید است.

اقتصاد کلانپیشنهاد ویژهمسکن
شناسه : 37869
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا