بزودی بخشی از ارتباطات گیلان بازیابی می‌شود

به گزارش جهان صنعت نیوز«محمد جواد آذری جهرمی» روز سه شنبه در صفحه توییتر خود نوشت: ساعتی قبل، اکیپ‌های امدادی با تجهیزات از ۴ استان دیگر به گیلان اعزام شدند. برف شدید گیلان، باعث قطع وسیع برق و جاده‌های استان شده که در نتیجه ارتباطات تلفن و اینترنت گیلان نیز مختل شده است. امید است بتوانند تا شب  بخشی از ارتباطات را بازیابی کنند.
وزیر ارتباطات ‏ماسوله، لنگرود،‌ لاهیجان، کومله، شلمان، ‏رحیم آباد، خشکبیجار، آستانه اشرفیه و ‏املش را مناطقی عنوان کرد که در حال حاضر، ارتباطات همراه در آنها قطع و یا پوشش بیش از ۸۵% قطع است.

مجری توسعه ارتباطات روستایی هم  ساعتی قبل در این خصوص اظهارداشت:در صورتی که قطعی برق در گیلان ادامه داشته باشد، از طریق ماهواره ارتباط تلفن همراه برقرار می‌شود.

«مهرداد ترابیان» در توییتر خود نوشت: به دنبال برف سنگین شب گذشته در استان گیلان و قطعی گسترده و طولانی شبکه توزیع برق، تعدادی از سایت‌های تلفن همراه قطع شده است که با ارسال دیزل ژنراتور و سایت سیار اصلاح می‌شود.

بارش برف که از بیستم بهمن ماه در استان گیلان و شهرستان خلخال در استان اردبیل آغاز شده همچنان ادامه دارد و  سبب بسته شدن راه‌های ارتباطی، لغو پروازها و قطعی برق در این استانها شده است.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلاندانش و فناوری
شناسه : 88368
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا