برداشت ۲۰۰ هزار تن زغال‌سنگ از معادن دامغان

به گزارش جهان صنعت نیوز: محمود پور معظمی ضمن بیان اینکه ۳۰ واحد معدنی زغال‌سنگ در دامغان وجود دارد، ابراز داشت: ۲۰۰ هزار تن زغال‌سنگ از این معادن تولید می‌شود.


وی ضمن بیان اینکه یک هزار و ۳۰۰ کارگر در معادن زغال سنگ دامغان مشغول به کار هستند، افزود: منطقه طزره در شمال شرقی دامغان یکی از مهم‌ترین معادن برای استخراج زغال‌سنگ به شمار می‌رود که بیشترین اشتغال کارگران معدنی را به خود اختصاص می‌دهد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دامغان بابیان اینکه نظارت و بازرسی مستمر باعث کاهش حوادث ناشی از کار در واحدهای معدنی بوده است، ابراز داشت: وقوع حوادث در معادن زغال‌سنگ طی سال گذشته پنج فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل آن کاهش داشته است.

پور معظمی در ادامه تصریح کرد: ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست از مهم‌ترین رویکردهایی است که در فعالیت‌های معدنی به‌ویژه معادن زغال‌سنگ نقش مهم و اساسی دارد.

وی افزود: رعایت نکات ایمنی و دانش کافی در این زمینه برای بهره‌برداران معادن، مسئولان فنی و کارگران در سطوح مختلف سبب فعالیت معدنی ایمن و باعث کاهش مشکلات ناشی از معدن کاری می‌شود که این موارد در دستور کار قرار دارد.

اخبار برگزیدهصنعت و معدن
شناسه : 106758
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا