باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی شروع به کار کرد

به گزارش جهان صنعت نیوز:  به گزارش روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم افزود: با همکاری بین بخشی توانستیم شرایط مناسبی را برای ارائه خدمتی جدید به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی فراهم کنیم.


«محمد شریعتمداری» افزود: در آینده بیش از سه میلیون نفر بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی از مزایای این طرح برخوردار می‌شوند و این اقدام علاوه بر کمک به افزایش قدرت خرید بازنشستگان بر بهبود شرایط اقتصادی بنگاه‌های اقتصادی نیز اثرگذار است و تقاضای تضمین شده‌ای را برای کالاهای تولیدی ایجاد می‌‎کند.

وی در ادامه ضمن تشکر از تلاش کارکنان سازمان تامین اجتماعی به ویژه کادر درمانی در خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش، گفت: بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی با همه ظرفیت در خدمت شهروندان به خصوص بیماران مبتلا به کرونا است و در برخی شهرها کل بیمارستان تأمین اجتماعی در اختیار بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفته است.

وزیر کار افزود: این وزارتخانه از ساعات اولیه با تشکیل قرارگاه در سازمان تأمین اجتماعی و صدور ابلاغ‌های لازم به حوزه سرمایه‌گذاری این سازمان قدم‌های موثری برای تغییر خطوط تولید و تولید حداکثری مواد ضدعفونی در سراسر کشور انجام داد و تا هفته گذشته بیش از ۳۰۰ هزار لیتر مواد شوینده و ضدعفونی کننده در این مجموعه تولید و توزیع شده است. 

وی گفت: در تولید دارو نیز در شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) تلاش شد که برای موادی که در روند درمان و کاهش عوارض این بیماری اثرگذار هستند با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها اقدام شود و تا هفته گذشته ۶ تن مواد مورد نیاز دارویی در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار گرفته است و این روند تداوم خواهد داشت. 

شریعتمداری ضمن تأکید بر اینکه مدیریت و هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف برای  مقابله با کرونا توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود، گفت: مواد ضدعفونی کننده و داروهای تولیدی در شستا براساس قواعد مصوب در چارچوب قواعد توزیعی وزارت بهداشت، توزیع می‌شود و واحدهای تولیدی مستقیم برای توزیع اقدامی نمی‌کنند و در چارچوب ضوابط وزارت بهداشت اقدام صورت می‌گیرد.

 

اخبار برگزیده
شناسه : 93759
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا