بازدید و افتتاح چند پروژه در قزوین توسط وزیر صمت

 به گزارش جهان صنعت نیوز: علیرضا رزم‌حسینی برای بازدید، افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه صنعتی وارد استان قزوین شد و در این سفر یک‌روزه از واحدهای صنعتی شهرستان‌های آبیک، البرز، تاکستان و بوئین‌زهرا بازدید خواهد کرد. افتتاح خط تولید هاوین پسند، کلنگ‌زنی شرکت آذر آذرخش و کلنگ‌زنی شرکت بهداشتی دکتر عبیدی از برنامه‌های وزیر صمت در آبیک خواهد بود.

افتتاح و رونمایی از کامیونت جدید ایرانی شیلر، آغاز به‌کار تولید انبوه مینی‌بوس مسافربری پگاسوس گروه صنعتی بهمن دیزل و افتتاح طرح توسعه گیربکس ۶ سرعته شرکت صنعتی نیرومحرکه از برنامه‌های رزم‌حسینی در شهرستان البرز است.

وزیر صمت در شهرستان تاکستان از شهرک صنعتی خرمدشت بازدید خواهد کرد و کلنگ‌زنی طرح تولید کاغذ تیشو و افتتاح پست ۶۳ کیلو وات برق از برنامه‌های وزیر در این شهرک خواهد بود.

وی در شهرستان بوئین زهرا واحد تولیدی آرین فولاد را افتتاح خواهد کرد و پس از آن در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین حاضر خواهد شد.

رزم حسینی با حضور جمالی‌پور استاندار، نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دولتی و بخش خصوصی شهرک صنعتی کاسپین از نمایشگاه نهضت ساخت داخل بازدید کرد.

 در آغاز این سفر خط تولید شرکت هاوین پسند نوین تولید کننده انواع پارچه پرده‌ای با اشتغال‌زایی ۴۰ نفر واقع در شهرک صنعتی کاسپین قزوین توسط وزیر صمت به بهره‌برداری رسید.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانصنعت و معدن
شناسه : 174268
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا