بازدید نمایندگان وزارت بهداشت از بیمارستان فوق تخصصی نور شهریار

به گزارش جهان صنعت نیوز:  با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و همچنین کمبود تخت های بیمارستانی دولتی و مراجعه مردم  به بیمارستان ها،بیمارستان های خصوصی با تمام توان در این زمینه ورود کرده اند. یکی از بیمارستان هایی که در غرب استان تهران در این عرصه قدم های بسیار مثبتی برداشته است بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور شهریار می باشد.

این بیمارستان با تدبیر دکتر کرباس فروشان -مدیرعامل بیمارستان- با تشکیل کمیته بحران و تلاش شبانه روزی کادر فنی و مهندسی، موفق به ساخت و تجهیز ساختمانی جدا در دو طبقه و ۶۰ تخت شامل ۲۵ تخت ICU و ۳۵ تخت جهت بستری بیماران کرونایی گردید که هم اکنون ۱۸ بیمار کرونایی در آن بستری می باشند.

این ساختمان بصورت ایزوله کامل و دارای امکاناتی شامل اتاق گانینگ، بخش های مجزای تمیز و کثیف جدا از هم، تهویه هوا ۱۲ بار در ۶۰ دقیقه، سیستم تله مدیسین و… می باشد.

 دکتر ناصحی -مشاور و  نماینده وزیر و دبیر هیأت امنا و شوراها- دکتر محمودی- مشاور معاون درمان وزارت بهداشت- و دکتر اسماعیلی امروز چهارشنبه از بیمارستان مذکور بازدید و ازخدمات کادر پزشکی و درمانی بیمارستان تقدیرکردند. 

این بیمارستان شامل دپارتمان های : جراحی زنان، جراحی عمومی، گوش و حلق و بینی، اورولوژی سنگ شکن، جراحی اطفال، روماتولوژی، عفونی، آزمایشگاه، داروخانه، توان بخشی، دیالیز، نفرولوژی، اسکوپی، بخش های تصویربرداری، ICU – MRI  ـ CT SCAN ـ NICU ـ CATH LAB ـ CCU ، ماموگرافی، پزشکی هسته ای، جراحی پلاستیک، ارتوپدی، مغز و اعصاب و ستون فقرات، نورولوژی و غیره با بهترین کادر پزشکی و پیراپزشکی مشغول خدمات رسانی به مردم شریف غرب استان تهران با کلیه امکانات و تجهیزات پیشرفته و به روز در تمام حوزه های درمانی می باشد. همچنین بیمارستان مذکور دارای ۱۰ اتاق عمل جنرال و ۳ لیبر LDR نیز است.شفاآنلاین

اخبار برگزیده
شناسه : 103558
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا