بارش باران در شمال غرب کشور تا ۵ روز آینده ادامه دارد

به گزارش جهان صنعت نیوز:  «کبری رفیعی» روز یکشنبه درباره آخرین وضعیت آب‌و هوای کشور، گفت: در ۵ روز آینده در شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: امروز و فردا نیز علاوه بر این مناطق در دامنه‌های جنوبی البرز از جمله استان‌های سمنان، تهران، البرز و استان‌های قم و مرکزی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی ساعت با گرد و غبار همراه خواهد بود.

به گفته رفیعی در سه روز آینده در ارتفاعات جنوب کرمان شاهد رعد و برق  و در نوار شرقی کشور وزش باد پیش‌بینی می شود که در زابل با گرد و خاک همراه است.

وی ادامه داد: شرق دریای عمان امروز و فردا مواج است.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی آسمان تهران امروز نیمه ابری همراه با وزش باد خواهد بود و برای ساعت بعدظهر احتمال رشد ابر و بارش رگباری باران پیش بینی می‌شود.

 رفیعی گفت: دمای هوای تهران امروز به ۳۵ درجه می‌رسد . دمای صبح تهران به ۲۴ درجه بود و پیش بینی می‌شود فردا هم ۲۴ درجه باشد.همچنین در بین مراکز استان‌ها اردبیل با دمای ۱۳ درجه و همدان ۱۵ درجه خنک ترین مناطق کشور هستند. گرمترین مناطق کشور نیز دیروز اهواز با دمای ۵۰ و بندرعباس با دمای ۴۳ درجه بود.

 

اخبار برگزیده
شناسه : 121081
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا