بارش باران در جاده‌های شمالی کشور

به گزارش جهان صنعت نیوز:  آخرین وضعیت جاده‌های شمالی از تردد روان در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر رفت و برگشت خبر می‌دهد.

بر اساس اعلام روز یکشنبه این مرکز از آخرین وضعیت جوی، بارش باران در برخی از جاده‌های استان‌های گلستان،مازندران و گیلان آغاز شده است.

اکنون جاده فیروزکوه دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات، جاده چالوس دارای مه گرفتگی در ارتفاعات، جاده هراز، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج – تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و ترافیک سنگین در جاده شهریار- تهران در برخی از مقاطع خبر می‌دهد.

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۲۹۳ ترددشمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، میزان تردد نسبت به روز قبل ۳.۵ درصد افزایش داشته است.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴.۸ اوج تردد بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعت ۴ تا ۵ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسبتری را برای سفر انتخاب کنند.

 

اخبار برگزیده
شناسه : 121059
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا