بارش باران در بخش‌های غربی و مرکزی کشور

به گزارش جهان صنعت نیوز: به گزارش امروز یکشنبه سازمان هواشناسی، از بعداز ظهر امروز با حرکت این سامانه بارشی به سمت شرق کشور در دامنه های زاگرس مرکزی، شمال و شرق استان فارس، شمال و غرب استان کرمان، نوار غربی استان اصفهان، شمال استان هرمزگان، بخش های از استان یزد، استان خراسان جنوبی و ارتفاعات جنوب شرق کشور شاهد بارش پراکنده خواهیم بود.

همچنین فعالیت این سامانه فردا (دوشنبه) در جنوب شرق کشور به ویژه در بخش های مرکزی و جنوبی استان کرمان، جنوب شرق  استان فارس و جنوب استان سیستان و بلوچستان متمرکز بوده و موجب رگبار،  گاهی رعد و برق و وزش بادهای شدید و گرد و خاک خواهد بود.

 این سامانه اواخر روز دوشنبه از جنوب شرق کشور خارج می شود.

امروز در بخش هایی از جنوب غرب کشور، در برخی اوقات، وزش باد و گرد و خاک را داریم و از امروز تا روز جمعه شرق و جنوب شرق کشور نیز شاهد وزش بادهای شدید خواهیم بود.

از روز سه شنبه (۲۰ اسفند) تا آخر هفته، در بیشتر مناطق کشور، جوی پایدار خواهیم داشت و این پایداری هوا سبب می شود که در شهرهای صنعتی و پرتردد شاهد افزیش آلاینده ها باشیم.

آسمان تهران امروز ابری است و احتمال بارش های پراکنده را خواهیم داشت اما از بعد از ظهر، کاهش ابر را داریم و پیشینه دما به ۱۰ درجه بالای صفر می رسد.

 

اخبار برگزیده
شناسه : 93161
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا