انتقاد یک نماینده مجلس از ردیف بودجه افزایش حقوق کارمندان

به گزارش جهان صنعت نیوز به نقل از ایسنا: امیر خجسته در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی با انتقاد به شیوه اطلاع رسانی در زمینه اصلاح قیمت بنزین و با بیان این‌که «مردم تحت فشار قرار گرفته‌اند» اظهار کرد: نباید بگذاریم فشار بیش از این روی مردم باشد. اجازه ندهیم که یک عده سودجو در بازار دلالی کنند. اگر با لبخند حرف بزنیم و بگوییم از ماجرا اطلاعی نداشتیم در واقع روی زخم مردم نمک پاشیده‌ایم.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به اظهاراتی مبنی بر ضرورت عدم تاثیرگذاری سیاست اصلاح قیمت بنزین به افزایش سایر کالاها و با تاکید بر این‌که « اقتصاد دستوری نیست بلکه تابع عرضه و تقاضاست» گفت: از سران قوا می‌خواهم که اجازه ندهند دلال‌های کلاش بازار را مدیریت کنند.

خجسته در پایان نطق خود در مورد یارانه ۶۰ میلیون نفری مدعی شد: وقتی به کوچه و محل، بازار و خیابان و در بین مردم می‌روم مردم می‌گویند چنین یارانه‌ای برای ما واریز نشده است. وقتی می‌گویید، عمل کنید. ما یک کمیته حقیقت یاب تشکیل می‌دهیم. بنده خودم راسا به موضوع ورود خواهم کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در پایان نطق خود با اشاره به ردیف بودجه افزایش حقوق کارکنان گفت: طبق قانون افزایش حقوق کارمندان باید متناسب با تورم باشد، طبق قانون باید ۴۳ درصد افزایش حقوق داشته باشیم.

اخبار برگزیده
شناسه : 71618
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا