انتقاد واردکنندگان نهاده از شرایط توزیع /به ما برچسب دزد زدند!

به گزارش جهان صنعت نیوز:  به نقل از اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران، ابوالحسن خلیلی در جلسه مجمع عمومی عادی و فوق العاده این اتحادیه اظهار کرد: شرایط فعالیت برای واردکنندگان نهاده‌های دامی بسیار سخت است.


وی افزود: آنها به دلیل واردات کالا با ارز ۴۲۰۰ تومانی و فروش آنها با نرخ مصوب صاحب کالای خود محسوب نمی‌شوند زیرا محموله‌های وارداتی را باید در گمرکات تحویل بخش توزیع دهند اما مساله اساسی این است که در قبال مشکلاتی که در فرآیند توزیع ایجاد می‌شود آنها باید پاسخگو باشند.

خلیلی ادامه داد: یکی از مسائل اساسی که واردکنندگان با آن مواجه هستند بحث کسری و سرک بار است که در جلسه با معاونت وزارت جهاد کشاورزی ضرورت حل این مشکل را متذکر شده و خواستار تسریع در حل این معضل شدیم.

وی تصریح کرد: تبعات ناشی از حمل بار فله‌ای به واردکنندگان تحمیل و آنها با اتهامات متعدد رو به رو شده اند و به آنها برچسب دزد زده می‌شود.

رئیس هیأت مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران خاطرنشان کرد: در راستای احقاق حقوق و شفاف سازی در عملکرد واردکنندگان اقدامات گوناگونی از سوی اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران صورت گرفته و همچنان تلاش می‌کنیم تا با مساعدت اعضا گام‌های استوارتری در این مسیر برداریم.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 172368
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا