انتشار بوی نامطبوع در خیابان هفت تیر، فاطمی و ایرانشهر

جهان صنعت نیوز: علی بخشی معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تهران، در پاسخ به این سوال که در کدام نواحی از منطقه ۶ بیشتر بوی نامطبوع استشمام می‌شود، گفت: باید به این نکته اشاره کنم که انتشار بوی نامطبوع در تمام معابر و نواحی منطقه ۶ به صورت یکسان به مشام می‌رسد و نمی‌توان گفت کدام نواحی انتشار بوی نامطبوع بیشتر است.


معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تهران افزود: پس از انتشار خبر گسترش بوی نامطبوع در پایتخت من در مناطقی مانند هفت تیر، فاطمی، خیابان ایرانشهر حاضر شدم و در این مناطق این بوی نامطبوع به مشام می‌رسید و می‌توانم بگویم نوع این بو بوی شبیه به شیرابه زباله است.

او با اشاره به برقراری ارتباط با شهرداری دیگر مناطق پایتخت گفت: در تماس تلفنی که با شهرداری مناطق ۲، ۹ و… داشتم تمام معاونان به صورت یک نظر اعلام می‌کنند که منشأ انتشار این بو در خارج تهران است.

بخشی تصریح کرد: به علت سرمای هوا و چگالی بالا ماندگاری بو بیشتر است، به همین علت در حال انتشار در مناطق پایتخت است و باید اعلام کنم که من با ارتباط با شهرداران نواحی منطقه ۶ اعلام کردم که موضوع را هر چه سریعتر بررسی کنند تا ببینیم آیا می‌توانیم منشأ بو را پیدا کنیم یا خیر، اما اعتقاد من این است که این بو منشأ داخل شهری ندارد.

اخبار برگزیده
شناسه : 66624
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا