انتخاب اعضای هیات مدیره شرکت‌های سرمایه گذاری استان‌ها

 به گزارش جهان صنعت نیوز: سازمان بورس و اوراق بهادار در اطلاعیه‌ای اعلام کرد برگزاری مجامع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت‌های سرمایه گذاری استان‌ها با دستور انتخاب اعضای هیئت مدیره به صورت الکترونیکی در نیمه اول اردیبهشت سال جاری تا نیمه اول خرداد ماه در تمامی استان‌ها برگزار خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است؛

بدینوسیله به اطلاع آن دسته از سهامداران غیر مستقیم سهام عدالت که به روش غیر مستقیم مدیریت دارایی باقی مانده و دارای سهام در یکی از شرکت‌های سرمایه گذاری استانی هستند می‌رساند بر اساس آخرین تصمیمات و مصوبات شورای عالی بورس و اوراق بهادار، برگزاری مجامع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت‌های سرمایه گذاری استان‌ها با دستور انتخاب اعضای هیئت مدیره به صورت الکترونیکی در نیمه اول اردیبهشت سال جاری تا نیمه اول خرداد ماه در تمامی استان‌ها برگزار خواهد شد. جهت شرکت در این انتخابات که بزرگترین مشارکت جمعی هموطنان در فعالیت‌های اقتصادی می‌باشد لازم است سهامداران مشمول نسبت به ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) به آدرس sejam.ir اقدام نمایند.

امید است با اهتمام کامل نسبت به مشارکت و حضور در این مجامع زمینه انتخاب مدیران دلسوز و کارآمد و پاسخگو را برای صیانت و ارتقای ارزش دارایی‌های مالی آن شرکت‌ها فراهم آید. بدیهی است استفاده از حق رأی و حضور حداکثری سهامداران در مجمع زمینه را برای افزایش دارایی‌های سهامداران فراهم خواهد کرد. | یاد آور می‌شود در اجرای تبصره ۵ ماده (۶) آئین نامه مربوطه، این مجامع صرفاً به صورت الکترونیکی برگزار شده و از طریق سامانه الکترونیکی یکسانی برگزار می‌گردد که مشخصات و آدرس آن متعاقباً اعلام خواهد شد. لذا از کلیه مشمولین سهام عدالت به روش غیر مستقیم سهامداران شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت دعوت به عمل می‌آید جهت تعیین سرنوشت دارایی‌های خود در تاریخ‌هایی که متعاقباً اطلاع رسانی می‌گردد مشارکت نمایند.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 181615
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا