امیرحسین نوری برنده مسابقه جهانی «آمریکن موزیک ترک» شد

به گزارش جهان صنعت نیوز:  ترانه این اثر سروده امیر طباطبایی است و آهنگسازی آن را خود امیرحسین نوری انجام داده است. وظیفه تنظیم و مسترینگ برعهده امیرحسین اکبرشاهی بوده و نوازندگان مطرح هنر موسیقی کشور، عظیم روحانی و حسن فراهانی با این خواننده در قطعه «شهر آدم‌ها» همکاری کرده‌اند. شایگان حلاج و مهشاد مظفری به ترتیب مدیران بین‌المللی و داخلی این اثر هستند.

میراندا لمبرت، ‌هانتر هیز، جان پاردی، جان چیلدرز و زک ویلیامز که همگی از برندگان جایزه گرمی بوده‌اند، سابقه برنده‌شدن در مسابقه جهانی آمریکن موزیک ترک آمریکا را در کارنامه هنری خود دارند.

امیرحسین نوری پیش‌تر هم جوایز زیادی در جشنواره‌های مختلف نظیر بهترین آهنگ پاپ در فستیوال آکادمیا در کالیفرنیا، بهترین هنرمند خاورمیانه در مسابقات بین‌المللی موسیقی بین قاره‌ای جهان در آمریکا، بهترین هنرمند بین‌المللی در مسابقات آمریکن موزیک ترک در ایالات متحده، بهترین اثر موسیقایی در فستیوال جهانی پل در ونکوور و جایزه بهترین آهنگ اورجینال در فستیوال بین‌المللی لندن را کسب کرده است.

گفتنی است پیش از این، امیرحسین نوری با تولید و انتشار قطعه «رویای سپید» مورد توجه تعدادی از رویدادها و فستیوال‌های موسیقایی قرار گرفت. این تک‌آهنگ از جمله آثاری است که سال ۱۳۹۹ با محوریت محتوایی امیدبخشی برای کودکان مبتلا به سرطان تولید است و در برخی از رویدادهای موسیقایی خارج از کشور نیز مورد توجه قرار گرفت. براساس اعلام امور رسانه این هنرمند قطعه «رویای سپید» تاکنون جوایز و رتبه‌هایی چون هنرمند منتخب خاورمیانه در مسابقه بین‌المللی بین قاره‌ای، هنرمند منتخب فستیوال بین‌المللی «آکادمیا» را از آن خود کرد.

اجتماعی و فرهنگیاخبار برگزیدهخواندنی
شناسه : 217203
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا