اقدامات شرکت ملی نفت برای مقابله با بحران کرونا

به گزارش جهان صنعت نیوز:  کریم زبیدی امروز (یکشنبه) با اشاره به اینکه مدیریت بحران زیر نظر معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید ایجاد شده است، ادامه داد: این مدیریت مسائل و مشکلات مربوط به کرونا در صنعت نفت را پیگیری می کند.


وی افزود: همچنین تجهیزات مورد نیاز کارکنان صنعت نفت برای مقابله با کرونا مانند ماسک، دستکش و یا لباس های مخصوص تهیه شده است.

زبیدی تاکید کرد: به دستور وزیر نفت نیز افراد مختلف به ویژه خانم ها امکان استفاده از مرخصی را در این روزها داشته اند.

به گفته مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت، در مناطق مختلف عملیاتی مانند خارک، رئیس بحران منطقه شناسایی شده و پیگیری های لازم در جریان است.  

وی با بیان اینکه موارد محدودی از ابتلای کارکنان صنعت نفت به ویروس کرونا به بهداشت و درمان نفت گزارش شده، افزود: به طور مثال موردی در جزیره خارک بوده که یکی از بازنشستگان بعد از سفر به شمال کشور و بازگشت به جزیره، جواب تست کرونایش مثبت بوده است.

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران ادامه داد: علاوه بر این اقدامات، شرکت های نفتی در مناطق عملیاتی خود، به اهالی بومی منطقه در قالب انجام مسوولیت های اجتماعی، خدمات بهداشتی ارائه می کنند.

تست ویروس کرونا تا کنون برای ۱۲ هزار و ۷۲۹ ایرانی مثبت بوده که از این تعداد ۴۳۳۹ نفر بهبود پیدا کرده اند. همچنین ۶۱۱ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 94776
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا