افزایش ۵.۹ درصدی تردد در جاده‌های کشور

به گزارش جهان صنعت نیوز:  از مرکز مدیریت راه‌های کشور،  سهم وسایل نقلیه سنگین از این ترددها ۱۵.۷ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.


بر اساس اعلام این مرکز،  در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-تهران با ۱۲۵ هزار تردد، آزادراه کرج-قزوین با ۱۱۵ هزار تردد و آزادراه تهران-کرج‌ با ۱۱۳ هزار تردد به ثبت رسید.

همچنین بر اساس اطلاعات بیش از ۲ هزارو ۳۰۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط و حدود ۸۰۰ دوربین‌های نظارت تصویری، اکنون اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

ممنوعیت تردد در آزادراه تهران-شمال و محور کندوان

بر اساس اعلام این مرکز،  تردد در محور چالوس و آزادراه تهران-شمال تا ساعت ۱۷ امروز ممنوع است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می شود.

 انسداد کندوان از ساعت ۸ تا ۱۷ 

این مرکز اعلام کرد: محور کندوان حدفاصل مرزن آباد تا دزدبن در استان مازندران،  از ساعت ۸ تا ۱۷ امروز و روزهای‌دوشنبه و سه‌شنبه پیش‌ِ رو به‌ دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری و اصلاح مسیر بین کیلومتر ۵ تا ۱۵ مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می شود.

ممنوعیت تردد در آزادراه تهران-شمال تا ساعت ۱۷ 

بر اساس این گزارش،  ‌هم اکنون در محورهای هراز و فیروزکوه و  آزادراه قزوین – رشت در مسیر رفت و برگشت تردد روان و در محور چالوس و آزادراه تهران-شمال تا ساعت ۱۷ امروز تردد ممنوع است.

 ترافیک در آزادراه‌های تهران- کرج و قزوین- تهران

مرکز مدیریت راه‌ها در اعلام آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها، از بروز ترافیک سنگین در آزادراه تهران – کرج محدوده چیتگر و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده کمالشهر و ترافیک نیمه سنگین محدوده گلشهر و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک خبر داد.

بر اساس این گزارش،  اکنون ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع داریم.

این مرکز اعلام کرد که هم اکنون جاده پونل-خلخال، محور خرم‌آباد- پلدختر،  جاده قزوین – همدان در کیلومتر ۱۱۰، محور گنج نامه-تویسرکان،  محور شهداد- نهبندان و محور وازک- بلده در مازندران، تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور فرعی شمشک- دیزین، جاده پدافند جنوب غرب – امیدیه واقع در استان خوزستان، محور فرعی مسجد سلیمان – ایذه در استان خوزستان، محور فرعی سی سخت- پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور رامیان-اولنگ- شاهرود و محور سروآباد- پاوه نیز به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

اخبار برگزیده
شناسه : 174644
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا