افتتاح ۲۵۰۰ واحد مسکونی مناطق سیل زده گلستان با حضور معاون اول رئیس جمهوری

به گزارش جهان صنعت نیوز: سیدمحمدحسینی اظهار کرد: در استان گلستان ۱۰۰ هزار سند مالکیت روستایی به روستاییان ساکن ارایه شده است. همچنین، افتتاح و بهره‌برداری از ۲۵۰۰ واحد مسکن محرومان در ۶۴۸ روستای استان گلستان با اعتبار ۱۶۳ میلیاردتومان، از دیگر اقداماتی است که در استان به سرانجام رسیده است.

 وی با اشاره به بهره‌برداری از مسکن محرومان در ۶۴۸ روستای استان گلستان، ادامه داد: ساخت واحدهای مسکن محرومان از خرداد امسال آغاز شد. به هریک از واحدها علاوه بر دریافت تسهیلات کم‌بهره، کمک بلاعوض نیز پرداخت شد. همچنین صدور پروانه و نظارت بر ساخت واحدها نیز رایگان برای واحدها برنامه‌ریزی شد و هم‌اکنون این واحدها به اتمام رسیدند و با حضور مسئولان ملی و استانی بهره‌برداری می‌شوند.

وی افتتاح و بهره‌برداری از ۶۶۴ طرح هادی روستایی گلستان را که با هدف محرومیت‌زدایی و توسعه و آبادانی روستاها انجام می‌شود را از دیگر اقداماتی برشمرد که در استان انجام شده است.

قرار است امروز ۹ اسفندماه در سفر معاون اول رییس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان گلستان بخشی از طرح‌های اجرا شده در حوزه مسکن و همچنین حوزه‌های راه و بنادر مورد بازدید قرار می‌گیرد و یا افتتاح خواهد شد. بازدید از بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده استان و شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی استان از دیگر برنامه‌های پیش روی مسئولان در سفر به استان گلستان است.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 174332
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا