اعلام آمادگی کروز در پی فرمان رهبری برای ارتقاء کیفیت خودروها

به گزارش جهان صنعت نیوز:  نادر سخا مدیرعامل شرکت صنایع تولیدی کروز ضمن تشکر از توجه و عنایت همیشگی مقام معظم رهبری به تولیدکنندگان داخلی، با اشاره به اینکه کروز با ایجاد بزرگترین مرکز طراحی قطعات خودرو، آمادگی تولید پیشرفته ترین قطعات خودرو را دارد، گفت: عنایت مقام معظم رهبری به تولید داخل باعث انگیزه ما به عنوان بزرگترین قطعه ساز داخلی است و در این راستا در حال تجهیز بزرگترین مرکز طراحی قطعات خودرو با بهترین دستگاه های طراحی هستیم که حاصل آن سبب ارتقاء تولیدات داخلی قطعات کشور می شود.


نادر سخا اظهار کرد: برای داخلی سازی قطعات هزینه های فراوان و سرمایه گذاری بالایی کرده ایم و به الطبع از سوی کسانی که در واردات سینه چاک می دهند، مورد هجمه های فراوانی قرار گرفتیم ولی در این راه استوار مانده ایم و طبق اشارات مقام معظم رهبری خصوصا در مورد صنعت خودرو مستحکم تر قدم بر می داریم و اعلام می کنیم برای داخلی سازی قطعات با کیفیت بیشتر از قطعات خارجی همیشه آماده ایم.

سخا در مورد طراحی قطعات در شرکت کروز تصریح کرد: ما از مرحله مهندسی معکوس گذشته ایم و امروز توان آن را داریم بر اساس درخواست خودروساز، همگام با هر سطح از تکنولوژی روز دنیا، سیستم های داخلی خودرو را از ابتدا طراحی کنیم.

گفتنی است شرکت صنایع تولیدی کروز به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده قطعات خودرو در کشور، بیش از ۲۰ درصد از قطعات حساس و پیشرفته خودروهای داخلی از جمله کنترلرها، نشانگرها، مالتی مدیا، دسته سیم و… را با برترین کیفیت تولید و ارائه می کند. این شرکت علاوه بر ایجاد اشتغال برای ۱۲هزار نفر، نقش چمشگیری در امر تولید و خودکفایی کشور دارد.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانپیشنهاد ویژه
شناسه : 105379
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا