اعتبارات بهزیستی خراسان رضوی ۱۴ درصد افزایش یافت

جهان صنعت نیوز:  حمیدرضا پور یوسف شامگاه پنجشنبه در آیین آغاز بهره برداری از ساختمان جدید خانه فرزندان امام علی(ع) که توسط خیرین در نیشابور ساخته شده است افزود: در هشت ماهه نخست امسال حدود ۶۰۰ میلیارد ریال کمک های نقدی، غیر نقدی و خدماتی در حوزه دولتی و خیریه‌ها جذب بهزیستی استان شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۷۰ مؤسسه خیریه در خراسان رضوی فعال است و از ابتدای امسال حدود ۲۰۰ مرکز غیر دولتی در این استان تأسیس شده است.

مدیرکل بهزیستی استان خراسان رضوی گفت: در استان خراسان رضوی ۴۷۰ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی هستند که از این تعداد حدود ۲۰ درصد به طور مستقیم از خیریه ها خدمات دریافت می‌کنند و در حال حاضر ۶۵ سازمان مردم نهاد و هیات ورزشی در جامعه هدف بهزیستی این استان فعالیت دارند.

نایب رییس هیات مدیره موسسه خیریه فرزندان امام علی(ع) هم در این مراسم گفت: این مؤسسه خیریه با هدف سرپرستی کودکان بی سرپرست و بدسرپرست شهرستان نیشابور راه اندازی شده است.

امیر نیکجو افزود: برای ایجاد ساختمان این مؤسسه خیریه با ظرفیت حدود ١٠٠ پسر در دو گروه سنی ۶ تا ١٢ سال و ١٢ تا ١٨ سال افزون بر ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اضافه کرد: ساختمان جدید موسسه خیریه فرزندان امام علی(ع) با هزار و ۴۰۰ متر زیربنا در سه طبقه دارای ٢۵ نفر هیأت امنا، هفت نفر هیأت مدیره و ٩ پرسنل است که به صورت شبانه روزی مراقبت از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست را بر عهده دارند.

شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار برگزیده
شناسه : 67716
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا