اطلاعات سامانه املاک و اسکان تکمیل می‌شود

به گزارش جهان صنعت نیوز: «محمود محمودزاده» درباره آخرین وضعیت تکمیل اطلاعات سامانه املاک و اسکان که بهمن ماه ۹۸ رونمایی شد، گفت: مکاتبات لازم با دستگاه های و سازمان ها و مراجع دولتی نظیر سازمان ثبت و اسناد کشور، امورمالیاتی، شهرداری ها، وزارت صمت و… و همچنین دستگاه های خدماتی همچون آب، برق، گاز و مخابرات انجام شده است.


معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: تا قبل از شیوع گسترده کرونا، جلسات متعدد در این زمینه انجام شد اما امکان ادامه جلسات برای حفظ بهداشت عمومی مقدر نشد.

وی تیاداور شد: پس از حل بحران کرونا، جلسات با سازمان ها و دستگاه های دولتی برای تکمیل اطلاعات سامانه املاک و اسکان برای رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه خواهد یافت.

محمودزاده  درباره مکاتبه با سازمان نظام مهندسی ساختمان و تشکیل ستاد بحران کرونا در سازمان های نظام مهندسی ساختمان کشور و استان ها نیز گفت: مکاتبه با رییس سازمان نظام مهندسی کشور به منظور حمایت حداکثری از جامعه مهندسان عضو سازمان های نظام مهندسی ساختمان انجام شده است.

وی تاکید کرد: برنامه‌ریزی شده است تا حمایت حداکثری از جامعه مهندسان تحت پوشش سازمان نظام مهندسی ساختمان به عمل آید و مسائل مختلف مهندسان عضو از جمله مشاوره، اطلاع‌رسانی و مسائل درمانی در حد توان و با کیفیت برای بزرگترین NGO کشور انجام شود.

محمودزاده حمایت حداکثری از جامعه مهندسان عضو سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان را وظیفه‌ای اجتماعی از سوی سازمان عنوان کرد.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانمسکن
شناسه : 95633
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا