اصحاب رسانه وظیفه سنگین افشاگری توطئه دشمن را بر عهده دارند

به گزارش جهان صنعت نیوز:   این مقام مسوول با تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار، افزود: روز خبرنگار در کشور ما یادآور شجاعت و ایثار عزیزانی است که در جهت روشنگری و دستیابی به حقیقت و تحقق ارزش‌های مقدس اسلامی، آرمان‌های والای انسانی و میهن دوستی از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

وی گفت: اکنون نیز در حساس‌ترین برهه از تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی که دشمنان با تحریم‌های ظالمانه، سعی در تحت فشار قرار دادن ملت بزرگ ایران دارند، اصحاب رسانه وظیفه‌ سنگین و دشواری در جهت افشاگری توطئه‌های دشمنان بر دوش دارند که به حق در ادای آن، فداکارانه عمل کرده‌اند.

مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران افزود: بدیهی است در عرصه حمل‌و نقل به‌ ویژه حمل‌و نقل راهبردی دریایی نیز، بدون تلاش‌های روشنگرانه قشر فرهیخته و جریان‌ساز رسانه در عرصۀ شفاف‌سازی و تحریف‌زدایی از دستاوردهای داخلی، خدمات ارزشمند همکاران در «کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران» به اطلاع مردم شریف ایران نمی‌رسید.

وی ادامه داد: دستاورد بزرگ اخیر در گسیل داشتن کشتی‌های تانکر «کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران» و «شرکت ملی نفتکش ایران» به سوی ونزوئلا و دریای کارائیب تحت شدیدترین فشارهای تحریمی که مصداق بارز نصرت الهی بود نیز به همت شما خبرنگاران عزیز به بایستگی به سمع و نظر جمیع دوستداران انقلاب اسلامی ایران در چهار گوشه جهان رسید.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانسیاسی
شناسه : 128068
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا