استراماچونی در مورد وضعیت استقلال نسبت به پرسپولیس درست می‌گوید

جهان صنعت نیوز: تیم فوتبال استقلال بعد از تعطیلی دو هفته‌ای لیگ برتر توانست در نخستین دیدارش به پیروزی برسد تا تعداد پیروزی‌های متوالی‌اش در لیگ را به عدد ۶ برساند.


محمد نوری در خصوص پیروزی آبی پوشان در قائمشهر اظهار داشت: اهمیت این برد بسیار بالا بود. نه به این دلیل که قرار بود از پرسپولیس در جدول عبور کنند، بلکه به این دلیل که بعد از وقفه دو هفته‌ای که در لیگ حادث شده بود، تیم باید با پیروزی شروع می‌کرد تا نوار بردهای متوالی‌اش قطع نشود.

وی افزود: خیلی‌ها بعد از این بازی خوشحالی کردند چون استقلال از پرسپولیس در جدول پیشی گرفت و استراماچونی خیلی منطقی و به موقع موضع خودش را در این خصوص مشخص کرد و گفت این اتفاق خوشحالی ندارد. به نظر من حق کاملا با سرمربی آبی پوشان است چون هدف استقلال فراتر از بالاتر بودن از پرسپولیس در جدول است. نباید سقف آرزوها و اهداف تیم را تا این حد پایین آورد.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: برای استقلال با این پیروزی کار تمام نشده. بلکه کار اصلی از امروز آغاز شده است. حالا استراماچونی این شرایط ایده آل را حفظ کرده تا رساندن تیم به صدر جدول و در نهایت حفظ صدرنشینی تا پایان رقابتها اقدام کند.

عضو پیشین کمیته فنی استقلال تاکید کرد: قرار نیست با این صحبتها انتظار را از تیم بالا ببریم چون عملکرد آنها باعث شده خود به خود انتظار بالا برود و صحبتهای ما هم تاثیری در این راستا ندارد. اما واقعیت این است که این تیم ظرفیت قهرمانی را تاحدودی پیدا کرده است.

نوری خاطر نشان ساخت: گفتم ظرفیت قهرمانی را تا حدودی پیدا کرده، چون معتقدم تیم برای کامل شدن نیاز به تقویت دارد. فاصله بازیکنان اصلی با نیمکت زیاد است و این می‌گوید ما نیمکت قوی که پشتوانه تیم داخل زمین باشد را نداریم. مثلا بازیکن نزدیک به دیاباته، اسماعیلی، غفوری، حسینی، کریمی و… نداریم و در صورتی که قرار باشد یکی از این بازیکنان به هر دلیلی نباشند، نفرات بعدی فاصله زیادی با آنها دارند.

مدافع پیشین آبی پوشان تصریح کرد: حال این که باشگاه مشکلات مالی دارد یا نه (که گویا دارد) به کنار، مدیران باشگاه باید همه تلاش خود را برای اضافه کردن چند بازیکن جهت تقویت تیم به خرج دهند. این تیم قرار است تا چند ماه دیگر در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند و آنگاه مشخص می شود که این ظرفیت برای حضور همزمان در لیگ و آسیا کافی نیست.

اخبار برگزیدهورزشی
شناسه : 65018
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا