استارت آزادکاران تیم ملی بعد از لیگ

جهان صنعت نیوز: تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان با یک مدال طلا، یک نقره و دو مدال برنز در رده چهارم جهان قرار گرفت و دو سهمیه از ۶ سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را هم کسب کرد.

کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بعد از بازگشت از قزاقستان برنامه خاصی برای این تیم نداشتند، اما گفته می شود این تیم بزودی بعد از پایان رقابتهای لیگ برتر، استارت جدی خود را برای حضور در میادین پیش رو خواهد زد.

ابراهیم مهربان مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در تشریح آغاز برنامه‌های این تیم  گفت: ما در رقابتهای جهانی موفق به کسب دو سهمیه المپیک شدیم که برای رسیدن به ترکیب کامل باید چهار سهمیه دیگر هم در میادین گزینشی پیش رو بدست آوریم. طبیعتا کار سختی را پیش رو داریم و به همین دلیل کسب ۴ سهمیه باقی‌مانده المپیک از اولویت های ماست.

وی با تاکید بر اینکه زمان زیادی تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو باقی نمانده گفت: ما مسیر پر فراز و نشیبی را تا رسیدن به المپیک داریم و باید از حداکثر داشته هایمان برای رسیدن به هدف اصلی سود ببریم. همانطور که گفتم یکی از اولویت های ما تا زمان حضور در المپیک، کسب تمامی سهمیه هاست و سپس کسب بهترین نتیجه در این آوردگاه بزرگ.

مربی تیم ملی کشتی آزاد رسیدن به اهداف را دور از ذهن نداشت و ادامه داد: بچه های ما بارها در میادین بزرگ جهانی و المپیک نشان داده اند توان انجام کارهای غیرقابل باور را دارند. مطمئنا این بار هم اگر با حمایت و همراهی کافی از سوی متولیان ورزش مواجه شویم می توانیم به تکرار نتایج درخشان و طلایی امیدوار باشیم.

مهربان خاطر نشان کرد: ما هنوز ۴ سهمیه از مجموع ۶ وزن المپیکی را کسب نکردیم و باید قبول کرد که کار بسیار سخت و حساس را در پیش داریم، به همین دلیل باید کارهای تیم ملی را هر چه زودتر و طبق برنامه های کادر فنی تیم ملی آغاز کنیم. با توجه به رقابتهای لیگ برتر و همچنین میادین پیش رو در نظر داریم بلافاصله بعد از پایان رقابتهای لیگ برتر استارت اردوها را بزنیم.

وی در پایان گفت: اعضای کادر فنی در طول برگزاری پیکارهای لیگ هم مشغول آنالیز عملکرد آزادکاران جوان و مستعد هستند تا به خوبی از توانایی داشته های خودمان آگاه باشیم. بطور کلی رقابتهای لیگ را می توان بهترین میدان داخلی برای عرض اندام نفرات مستعد خواند که شاید به جز لیگ فرصت مناسبی برای اثبات استعداد و توانایی خود نداشته باشند.

اخبار برگزیدهورزشی
شناسه : 59228
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا