احتکار ایران‌خودرو در مازندران رد شد

 به گزارش جهان صنعت نیوز:   «غلامرضا صارمیان» به دستور سرپرست وزارت صنعت برای بررسی موضوع خودروهای دپو شده ایران‌خودرو مازندران در بابل، از این شرکت بازدید کرد.

وی در این بازدید آخرین وضعیت تولید خودروهای ناقصی، آماده تحویل و بارگیری شده را مورد بررسی قرار داد.

این مقام مسوول، به بررسی مسائل و مشکلاتی همچون تامین نشدن به موقع قطعات خودروهای تولیدی و محدودیت‌های تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران در ایام تعطیل و تاخیر ۱۰ تا ۱۵ روزه در ارائه پلاک یا شماره گذاری خودروها از سوی نیروی انتظامی پرداخت.

صارمیان، همچنین پیشنهاداتی درخصوص تسریع ارائه پلاک خودروهای آماده تحویل توسط نیروی انتظامی در سراسر کشور و تسریع در تهیه قطعات کسری خودروهای دپو شده در محوطه کارخانه توسط گروه صنعتی ایران خودرو ارائه کرد.

در این بازدید، پیشنهاداتی برای تسریع در فرآیند تحویل خودرو به مشتریان ارائه شد.

به گزارش ایرنا، هفته گذشته و در پی انتشار تصاویر خودروهای دپو شده شرکت ایران‌خودروی مازندران در برخی از سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، مدیرعامل این شرکت اعلام کرد:‌ دو هزار دستگاه خودرو دارای کسری قطعه از نوع فناوری پیشرفته در این سایت وجود دارد که با تامین قطعات، این خودروها تکمیل و تحویل مشتریان می شود.

«سیدامید حسینی‌نژاد» افزود: سال گذشته در همین بازه زمانی حدود ۶ هزار خودرو ناقص در کف کارخانه وجود داشت.

وی خاطرنشان‌کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۳ هزار و ۹۳۰ دستگاه خودروی پژو پارس در این سایت تولید شده که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۴۵ درصدی را نشان می‌دهد

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانپیشنهاد ویژه
شناسه : 137539
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا