آموزش مجازی در جدال با کرونا

به گزارش جهان صنعت نیوز:  محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر خود نوشت با توجه به احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان سال، برای همکاری با وزارت علوم و آموزش و پرورش امکانات ویژه ای را جهت آموزش مجازی و از راه دور فراهم کردیم تا میلیون ها دانش آموز و دانشجو ضمن حفظ سلامت خود از تحصیل علم هم جا نمانند. تجمع کمتر پیشگیری بیشتر.

در ادامه سعید نمکی وزیر بهداشت نیز با اعلام تعطیلی دانشگاه ها به مدت یک هفته دیگر گفت: اساتید باید تشریف بیاورند و آموزش از راه دور را در دستور کار قرار بدهند.

مجموعه ابرآروان ارایه دهنده زیرساخت یکپارچه ابری در ایران نیز در راستای مسئولیت اجتماعی خود اعلام کرد: با توجه به شرایط پیش آمده ناشی از ویروس کرونا، آمادگی این را داریم که برای دانشگاه ها و موسسات آموزشی استفاده رایگان از پلتفرم ویدیو را فراهم کنیم تا کلاس‌های آموزشی به شکل آنلاین برگزار شوند.

ویروس کرونا که تحت عنوان رسمی «کووید-۱۹» از ۱۲ دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هوبی چین شیوع یافت؛ تاکنون بیش از ۷۸هزار نفر را در این کشور مبتلا و جان ۲ هزار و ۷۴۴ نفر را گرفته است. ۲۷ هزار و ۶۹۱ نفر درمان شده اند.

ایران بعد از چین دومین آمار فوت در اثر ابتلا به این بیماری را در جهان به خود اختصاص داده است. بر اساس آخرین اخبار تعداد مبتلایان به کرونا در کشور ۱۴۱ نفر است که از این تعداد ۲۲ نفر فوت و ۵۴ نفر بهبوده پیدا کرده اند. کرونا ۲۰ استان ایران را فرا گرفته است.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلاندانش و فناوری
شناسه : 91311
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا