کنایه ضرغامی به روحانی

جهان صنعت نیوز: ضرغامی در توئیت خود نوشته است: من هم معتقدم مجلس اول،استثنایی و غیر قابل تکرار است. از اعتبار نامه‌هایی که رد شد و معدود افراد ناموجهی که وارد شدند بگذریم، اساس ورود چهره‌های بزرگ و شایسته، اصرار و پافشاری مردم و جبهه انقلاب به آنان بود، نه دوقطبی سازی، هزینه‌های گزاف، اتهام به رقیب، خرید رای و قول سازش با آمریکا!


سخنان ضرغامی اشاره ای است به حسن روحانی که در جلسه هیأت دولت  با اشاره به ضرورت هوشیاری نسبت به برگزاری انتخابات مجلس در ماه‌های آینده به عنوان یک حرکت بزرگ سیاسی در کشور، گفت: همه آنهایی که مسئول اجرا و نظارت هستند، باید کاری کنند که نشاط سیاسی مردم افزایش پیدا کند.

روحانی با اشاره به اینکه بهترین مجلس در طول تاریخ انقلاب اسلامی مجلس اول بود، اظهار داشت: در آن مجلس، نظارت به این شکل وجود نداشت و حتی شورای نگهبان و این همه دفاتر نظارتی وجود نداشت و همه از جناح‌های مختلف آمدند و ثبت نام کردند؛ حتی منافقین (مجاهدین) هم در آن انتخابات ثبت نام کردند. همچنین گروه‌هایی مانند دفتر هماهنگی، نهضت آزادی و جبهه ملی نیز ثبت نام کردند و بهترین انتخابات و بهترین مجلس ثمره آن بود.

این سخنان با موجی از واکنش از سوی سخنگوی شورای نگهبان و محافظه کاران روبرو شد و حتی سخنگوی دولت مجبور شد در پاسخ به این اعتراضات به توضیح عدم مخالفت رئیس دولت با نظارت شورای نگهبان را در جلسه هفتگی خود با خبرنگاران بیان کند.

موضع گیری های عزت الله ضرغامی در برابر سخنان حسن روحانی و دیگر سیاسیون همیشه محل بحث و نقد فراوان واقع شده است و در برابر انتقادات و کنایه های وی افرادی همچون حسام الدین آشنا و دیگر اطرافیان رئیس جمهور نیز به طعنه و کنایه به سابقه حضور وی در سمت های اجرایی او اشاراتی داشته اند.

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژهسیاسی
شناسه : 56039
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا