تاج: قرار نبود صحبت‌های کی‌روش پخش شود

جهان صنعت نیوز| مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره صحبت‌های کارلوس کی‌روش مبنی بر این‌که وزارت ورزش پول و پاداش بازیکنان و کادرفنی تیم ملی را خرج غذای فدراسیون و تیم المپیک کرد توضیح داد: این مصاحبه به پیش از جام ملت‌ها برمی‌گردد که در آن زمان پول به علت کارهای گمرکی و مشکلات بانکی در گمرک بود و به دست اعضای تیم نرسیده بود. قرار بود که این مصاحبه پخش نشود زیرا بلافاصله پول به دست کادر فنی و بازیکنان تیم رسید.

وی با تأیید صحبت‌های نمایندگان وزارت ورزش اضافه کرد: در طول سه چهار بازی اخیر تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بیش از یک میلیون دلار به بازیکنان تیم ملی پاداش داده شد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره برنامه‌ریزی بلند مدت در این فدراسیون برای نتیجه گرفتن تیم ملی در آسیا تصریح کرد: در ابتدا بگویم که مردم بهترین قاضی برای عملکرد کی‌روش هستند و با همین نتایج هم عملکرد این مربی برای مردم راضی کننده ارزیابی شده است. گاهی اوقات در قراردادها محدودیت‌هایی به وجود می‌آید که مجالش نیست که در تلویزیون گفته شود و من این مجال را نمی‌بینم. ما باید برنامه‌ریزی بلندمدتی داشته باشیم که البته در این راستا کارهای زیرساختی و ماندگاری را شروع کرده‌ایم. مجموعه پک و چمن‌های آن از جمله این زیرساخت‌ها هستند.

تاج افزود: همچنین با صحبت‌هایی که با رئیس فدراسیون قطر و مجید جلالی داشتیم کشور را به ۹ منطقه تقسیم کردیم که در ابتدا توانستیم بیش از ۲۰۰ بازیکن بلند قد را شناسایی کنیم و به مرور ین تعداد به بیش از ۳۳۰ و پس از آن به ۷۳۰ بازیکن رسید. البته رئیس فدراسیون فوتبال قطر هم به ما گفت که ۵-۶ بازیکن را در اختیار آن‌ها بگذاریم تا در کمپ اسپایر به آن‌ها تعلیم دهند تا در آینده برای تیم ملی ایران بازی کنند اما ما قبول نکردیم زیرا برای خود ما خوب نبود امثال یونس دلفی‌ها و الله‌یار صیادمنش‌ها هم از آکادمی‌های خودمان به این سطح رسیده‌اند و ما هم می‌توانیم بازیکنان خوبی پرورش دهیم.

پیشنهاد ویژه
شناسه : 10699
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا